• Members of the WAG-gang

    Talihina - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Prodigal - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tranquillo - Elena - WAG van David Villa.
    Moonstruck - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Brunito - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Royaal - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:25 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Moonstruck schreef:
    Ik ben de jongste van mijn groepje op school, maar ook die slimste. Dat vind ik wel leuk x'D

    Haha, dat heb ik ook, ik ben de jongste, niet de slimste, maar wel diegene die het meest over logica nadenkt haha. En als het dan om logische dingen gaat, dan.. tsja, zijn het nog net kleine kinderen bij die vrienden van mij.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    Haha, dat heb ik ook, ik ben de jongste, niet de slimste, maar wel diegene die het meest over logica nadenkt haha. En als het dan om logische dingen gaat, dan.. tsja, zijn het nog net kleine kinderen bij die vrienden van mij.


    Ghehehehe x'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hha eigenlijk klinkt het belachelijk dat ik daarom zo blij ben.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    Na 5 jaar wachten heb ik eindelijk een relax examenrooster. Eentje dat ech tmeevalt dus. Ik ben zo blij. Ik heb voor het eerst op mijn verjaardag egen 2 vakken of 1 aartmoeilijk vak, maar Engels dus. Ook al is het nog maar het voorlopig examenrooster.
    Ik heb supergoeie toetsen terug gekregen, dus daar ben ik gewoon blij mee omdat ik weet dat het 5de aja rop een aso niveau een buisjaar is. En ik als een van de weinigen er nog in slaag om op totaal 80 en meer te halen. Hopelijk heb ik nu weer 80. Voor de rest heb ik nu mijn eerst vrije schooldagavond sinds begin september. Dus ik ben gwn blij.


    Dat is nice (:, ik ben blij voor je <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.



    Dit moest ik even posten haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Envenena schreef:
    (...)
    Na 5 jaar wachten heb ik eindelijk een relax examenrooster. Eentje dat ech tmeevalt dus. Ik ben zo blij. Ik heb voor het eerst op mijn verjaardag egen 2 vakken of 1 aartmoeilijk vak, maar Engels dus. Ook al is het nog maar het voorlopig examenrooster.
    Ik heb supergoeie toetsen terug gekregen, dus daar ben ik gewoon blij mee omdat ik weet dat het 5de aja rop een aso niveau een buisjaar is. En ik als een van de weinigen er nog in slaag om op totaal 80 en meer te halen. Hopelijk heb ik nu weer 80. Voor de rest heb ik nu mijn eerst vrije schooldagavond sinds begin september. Dus ik ben gwn blij.


    Wat fijn (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Royaal schreef:
    (...)

    Dat is nice (:, ik ben blij voor je <3

    Thank You <3


    Tears are words the heart can't say.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Wat fijn (:

    Idd. Ik ben gewoon voor het eerst niet 3 weken op voorhand al kwaad op mijn examens. De examensamenstelling is zelfs minder erg dan gwn door het jaar mijn toetsen. Hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    Idd. Ik ben gewoon voor het eerst niet 3 weken op voorhand al kwaad op mijn examens. De examensamenstelling is zelfs minder erg dan gwn door het jaar mijn toetsen. Hha.


    En je gaat ook gewoon die 80 halen, want als iemand dat kan ben jij het!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En nu ga ik eventjes iets eten. Ciao Bambina's <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hello!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    eetsmakelijk <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Envenena schreef:
    (...)
    Idd. Ik ben gewoon voor het eerst niet 3 weken op voorhand al kwaad op mijn examens. De examensamenstelling is zelfs minder erg dan gwn door het jaar mijn toetsen. Hha.

    wauw, beter!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    hey Lynn!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Moonstruck schreef:
    (...)

    En je gaat ook gewoon die 80 halen, want als iemand dat kan ben jij het!

    Hha Ik hoop het. Ik leer echt veel. Dit jaar ben ik amper voor 10 uur beneden gekomen, terwijl ik vroeger om 8 uur al beneden was. But Thank You <3
    He tvoelt goed dta mesen echt vertrouwen hebben dat ik het goed ga doen. Daarmee krik ik mijn zelfvertrouwen wat op. (:


    Tears are words the heart can't say.