• Members of the WAG-gang

    Talihina - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Prodigal - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tranquillo - Elena - WAG van David Villa.
    Moonstruck - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Brunito - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Royaal - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:25 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Lynn ik denk dat het 9 uur is of 10 uur. Dat waren de 2 uren die ik tegen kwam. Geen idee welke van de 2 juist is. Maar daar heb je mss al iets aan. Of mss staat het op teletekst? Nope ook niet daar staat enkel Spanje - Costa Rica.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 17:51 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ben ik weer (;


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Louis 6


    Hope goes lost but never dies.

    THE FUCK IS THIS SHIT! Spanje is pas om 22.05u..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    kut tijd o_o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik moet eten, haar wassen, bronnen zoeken voor eindwerk en dan Belgie fr kijken. Mss nog tot zo. <3


    Tears are words the heart can't say.

    okeujj, doegg <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wihoe, zo Nederland - Duitsland.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zo Frankrijk - België. Ik ben is benieuwd wat we er van gaan bakken.
    Ik ga nog even wat bronnen voor mijn eindwerk zoeken.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben dan wel voor België. Frankrijk is niet in goede doen dus jullie maken wel een kans (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Serieus we stond tegen Roemenië 2-0 voor maar een geldig doeplunt werd afgekeurd; we kregen een strafschop niet. En dan geeft hij wel een strafschop aan die andere, die al een geluk nog gestopt werd. Anders was het 2-2 geworden. Frankrijk staat wel wat steviger dan Roemenië vermoed ik. Maar als ze spelen zoals vrijdag, hebben ze best een grote kans. Vrijdag de eerste helft waren ze echt goed bezig.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    Serieus we stond tegen Roemenië 2-0 voor maar een geldig doeplunt werd afgekeurd; we kregen een strafschop niet. En dan geeft hij wel een strafschop aan die andere, die al een geluk nog gestopt werd. Anders was het 2-2 geworden. Frankrijk staat wel wat steviger dan Roemenië vermoed ik. Maar als ze spelen zoals vrijdag, hebben ze best een grote kans. Vrijdag de eerste helft waren ze echt goed bezig.


    Zo gaat het dus altijd in de eredivisie. Scheidsrechters bepalen uiteindelijk wie er kampioen wordt hier -,-'
    Jullie horen goed te zijn, als je naar jullie spelers kijkt en naar het verleden. Kijk België is geen Duitsland, Spanje of Nederland (zeg maar de toplanden, niet op ego te doen over NL ofzo) maar jullie horen zeker wel op het EK.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Zo gaat het dus altijd in de eredivisie. Scheidsrechters bepalen uiteindelijk wie er kampioen wordt hier -,-'
    Jullie horen goed te zijn, als je naar jullie spelers kijkt en naar het verleden. Kijk België is geen Duitsland, Spanje of Nederland (zeg maar de toplanden, niet op ego te doen over NL ofzo) maar jullie horen zeker wel op het EK.

    Op EK hebben we echt zulke domme punten verloren. Eerstw aren we zo goed bezig stonden we voor, en op het einde kwamen we altijd op een gelijk spel uit bijna. België is inderdaad geen topland, maar het EK verdienen ze wel. Ze waren echt goed bezig en de ploeg draait ook wel goed enz. Maarja die stomme puntjes altijd he.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    Op EK hebben we echt zulke domme punten verloren. Eerstw aren we zo goed bezig stonden we voor, en op het einde kwamen we altijd op een gelijk spel uit bijna. België is inderdaad geen topland, maar het EK verdienen ze wel. Ze waren echt goed bezig en de ploeg draait ook wel goed enz. Maarja die stomme puntjes altijd he.


    Ja daarom. Sommige landen die wel meedoen, dan denk ik echt van WTF, die zijn niet eens goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Echt dit is echt de wedstrijd van het jaar voor mij. Duitsland - Nederland. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.