• Okay, ze waren best leuk bij ons. Maar het wordt steeds minder omdat de school steeds groter wordt, daarom ga ik ook alleen nog maar naar bovenbouw feesten, maar daar gaat het niet om.

    Afgelopen schoolfeest waren er een aantal 3e of 4e klassers die hadden gedronken, en ik weet niet hoe ze aan het alcohol kwamen in school want ze hebben het niet op onze school en t'is ook verboden, maar er waren 3 die zich in een coma hadden gezopen. Geez, het ziekenhuis is weer blij met onze school.

    Ik snap dat echt niet, dat je drinkt, oké, want zo heilig ben ik nou ook niet. Maar je moet wel je grenzen kunnen toepassen, zéker op een schoolfeest waar allemaal van die jonge brugpiepers nog rondlopen.. (cat)

    Maargoed, hoe gaan de schoolfeesten bij jullie er aan toe?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga nooit, alleen naar het Kerstgala en daar was de helft dronken. Idioot gedoe.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Saai. Er komen alleen maar bruggers.


    I am an idiot, I move.

    Heh, iedereen is altijd dronken en volgens mij worden er minstens 3 babietjes verwekt (cat)

    en ze hebben allemaal gewoon duidelijk glazen alcohol in hun handen! :O

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 17:23 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het dom als mensen zoveel zuipen dat ze in een coma raken, op een schoolfeest. Zonder kan je het toch ook leuk hebben?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom als mensen zoveel zuipen dat ze in een coma raken, op een schoolfeest. Zonder kan je het toch ook leuk hebben?


    Not all those who wander are lost.

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom als mensen zoveel zuipen dat ze in een coma raken, op een schoolfeest. Zonder kan je het toch ook leuk hebben?

    precies, dat dacht ik ook.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wow, dat is écht ernstig.

    Nouja, bij ons bij een feest van de klassen 1 en 2 vorig jaar waren er tig kinderen die niet meer recht konden lopen. I was like whuutt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb geen echte schoolfeesten meer. Nu heb ik eens in de paar maanden een diner en pool-avond met mijn klas. Ja, bij het poolen worden we meestal wel zat, maar ik pas ermee op hoor, als enig meisje zijnde. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I wouldn't know.
    Ik ga nooit naar schoolfeesten.

    Nou ja, ben vorig jaar 1 keer gegaan, naar het kerstgala.
    Al werd dat gehouden in de 3 gezusters, en was aan drank komen dus ook niet bijzonder moeilijk :M
    Maar het was wel leuk. Al stond iedereen vet dicht op elkaar, en deden mijn voeten pijn door mijn pumps (joehoe)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ging uiteindelijk alleen nog maar naar eindfeesten, verder kwamen alleen bruggers en was het saai.
    En mwah, bij ons viel het wel mee, wel eens iemand die bij de wc's had overgegeven maar that's it volgens mij.


    As travars

    Best gezellig, iedereen drinkt, -zoals ik vorig jaar, ahum- en de leraren geven er niets om.

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom als mensen zoveel zuipen dat ze in een coma raken, op een schoolfeest. Zonder kan je het toch ook leuk hebben?

    Gathering schreef:
    Saai. Er komen alleen maar bruggers.


    Let it come and let it be

    Ik ga op schoolfeesten altijd helemaal los zonder alcohol :Y)
    Maar bij ons verloopt het meestal wel goed. Een natuurkundeleraar op onze school controleert altijd bij de deur en die wil je echt niet kwaad hebben. Verder lopen er zat leraren rond die controleren en onder de 16 kom je dus niet aan alcohol.
    Vorig jaar op een schoolfeest op school liep het wel fout. Bijna alle derdeklassers hadden gedronken en waren zo stom om zich te gaan misdragen. Uiteindelijk zijn er een aantal mensen met gebroken lichaamsdelen naar het ziekenhuis gebracht. Slim hoor -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Meestal hang ik dan met wat vrienden bij de karaoke.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!