• Vorige week prees de Italiaanse Vogue op zijn website nog 'slavenoorringen' aan als de nieuwe trend, nu schokt het magazine opnieuw met op de cover een model met een taille van ocharme 33 centimeter omtrek, een neusring en een lippiercing.

    Het septembernummer van de Italiaanse Vogue is donker en Gothic. 'Avant-Garde' is het thema en het 40-jarige Britse model Stella Tennant brengt een ode aan Ethel Granger, de wereldrecordhoudster van de smalste taille in een corset (33 cm) en voorloopster van de piercingtrend uit de jaren vijftig.

    Vorige week moest Vogue Italië zich verontschuldigen nadat het de trendy grote ringvormige oorringen 'slavenoorringen' had genoemd. "Als de naam herinneringen oporoept aan de tradities van de gekleurde vrouwen die naar het zuiden van de VS werden gebracht tijdens de slavenhandel, is de nieuwste interpretatie ervan één van pure vrijheid", zo stond te lezen. Enkele dagen en een excuus later werd het woord 'slave' vervangen door 'ethnic'. (lb)


    dat is echt walgelijk en lelijk! waar denkt ze dat ze mee bezig is o_0

    http://www.demorgen.be/dm/nl/5176/Mode/article/detail/1311540/2011/08/30/Italiaanse-Vogue-schokt-met-taille-van-33-cm.dhtml


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    KIJK NOU TOCH EENS! EEN TOPIC OVER MIJ! ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    StJimmy schreef:
    Dat heb ik ooit eens op tv gezien. Dat kan toch niet gezond zijn. Waar zitten haar organen?


    Die worden naar boven of naar beneden geduwd, afhankelijk van waar ze zich in het lichaam bevinden. Onzettend ongezond dus. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Pusheen schreef:
    Ik vind corsetten en zulke victoriaanse dingen echt prachtig, maar dit is gewoon ziekelijk lelijk. o.o
    Die vrouw moet gewoon doodgaan van ademtekort, dat kan niet anders. :s

    Sowieso aan kapotte organen. Kijk, ik heb zelf ook een wespentaille, maar niet zo extreem. Corsetten vind ik ook geweldig, maar ik voel na een tijdje gewoon de druk, en dat is.. Kut. (no_chears) Volgens mij is haar ruggenwervel ook misvormd geraakt of zo. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Sowieso aan kapotte organen. Kijk, ik heb zelf ook een wespentaille, maar niet zo extreem. Corsetten vind ik ook geweldig, maar ik voel na een tijdje gewoon de druk, en dat is.. Kut. (no_chears) Volgens mij is haar ruggenwervel ook misvormd geraakt of zo. (no_chears)

    Dat van haar rug is duidelijk, je ziet dat het niet alleen haar buik is die naar binnen word gedrukt, amar ook aan rug die ze naar het midden van de cirkel verplaatst, waardoor haar houding misvormt. Zonde want het is best een mooie foto en het ontwerp van de jurk vind ik ook prachtig :W


    Let it come and let it be

    Jackal schreef:
    (...)
    Sowieso aan kapotte organen. Kijk, ik heb zelf ook een wespentaille, maar niet zo extreem. Corsetten vind ik ook geweldig, maar ik voel na een tijdje gewoon de druk, en dat is.. Kut. (no_chears) Volgens mij is haar ruggenwervel ook misvormd geraakt of zo. (no_chears)

    Dat zeker, een korset is goed voor je rug, maar niet als je het zo draagt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    By the way, hebben die mensen wel rekening gehouden met de stof die zich rondom haar lichaam heeft genestelt? Zo nee, dan is het waarschijnlijk wel een centimeter of 31, in plaats van 33 :'D


    Let it come and let it be

    Je kan haar zo vastgrijpen en rond draaien in je hand en weg gooien. Net als die sporten waar ze met die stokjes in de lucht gooien.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pusheen schreef:
    Ik vind corsetten en zulke victoriaanse dingen echt prachtig, maar dit is gewoon ziekelijk lelijk. o.o
    Die vrouw moet gewoon doodgaan van ademtekort, dat kan niet anders. :s


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vraag me af hoe lang het duurde voor dat het zo strak zat?


    Some angels have no wings.

    Heartlines schreef:
    Mode vind ik sowieso niet te begrijpen (':


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat moet echt pijn doen, ook om aan te doen. o_0


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Dat is echt eng. D;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sick, so sick.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind een zandloper figuur mooi, maar dit is gewoon eng.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pusheen schreef:
    Ik vind corsetten en zulke victoriaanse dingen echt prachtig, maar dit is gewoon ziekelijk lelijk. o.o
    Die vrouw moet gewoon doodgaan van ademtekort, dat kan niet anders. :s


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.