• Vorige week prees de Italiaanse Vogue op zijn website nog 'slavenoorringen' aan als de nieuwe trend, nu schokt het magazine opnieuw met op de cover een model met een taille van ocharme 33 centimeter omtrek, een neusring en een lippiercing.

    Het septembernummer van de Italiaanse Vogue is donker en Gothic. 'Avant-Garde' is het thema en het 40-jarige Britse model Stella Tennant brengt een ode aan Ethel Granger, de wereldrecordhoudster van de smalste taille in een corset (33 cm) en voorloopster van de piercingtrend uit de jaren vijftig.

    Vorige week moest Vogue Italië zich verontschuldigen nadat het de trendy grote ringvormige oorringen 'slavenoorringen' had genoemd. "Als de naam herinneringen oporoept aan de tradities van de gekleurde vrouwen die naar het zuiden van de VS werden gebracht tijdens de slavenhandel, is de nieuwste interpretatie ervan één van pure vrijheid", zo stond te lezen. Enkele dagen en een excuus later werd het woord 'slave' vervangen door 'ethnic'. (lb)


    dat is echt walgelijk en lelijk! waar denkt ze dat ze mee bezig is o_0

    http://www.demorgen.be/dm/nl/5176/Mode/article/detail/1311540/2011/08/30/Italiaanse-Vogue-schokt-met-taille-van-33-cm.dhtml


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gnome schreef:
    Gadverdamme


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    gatverdamme.

    naaktfoto plx.


    I live for the applause, you will die for it.

    scarry


    "Your life. Your choice. Think about what you want."




    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Counterpoise schreef:
    Ik vind het eigenlijk prachtig bij de jurk staan, ongelooflijk pijnlijk en ongezond, maar ik houd juist van onnatuurlijke vormen waarin je - je lichaam kunt dwingen. Ik zeg niet dat ik er voor ben, maar ik vind het wel oprecht mooi. (Natuurlijk enkel met flinke lagen kleding, die eventuele botten lijken me echt verschrikkelijk)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aesthetic schreef:
    (...)

    Ein-de-lijk, iemand die het ook mooi vind! :"D


    Let it come and let it be

    Om dit te kunnen worden meestal ook de onderste ribben weggehaald. Puur om aan dit 'ideaal' te voldoen. Ziekelijk gewoon.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:11 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Seel schreef:





    Whut? :|


    26 - 02 - '16

    Seel schreef:


    heb een beetje zitten googlen, ze ziet er echt uit als een barbie! anatomisch onmogelijk!


    Trauma. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lijkt me echt pijnlijk, al ziet het er wel cool uit. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat mensen toch niet doen voor aandacht.......

    Oké , een wespentaille kan best mooi zijn maar dit is gewoon .. Ieh ._.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik snap echt gewoon niet hoe je lichaam die vorm ook maar kan aannemen..
    Je ribben zijn toch zo wendbaar niet ;o

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:56 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bah. Is het enige wat ik hier over kan zeggen. :|