• Ik was wat vakantie foto's aan het bekijken en toen zag ik foto's van de dropping
    En toen vroeg ik me af wie van jullie er wel eens is gedropt
    Ik al 3 keer
    Een keer met een feestje gewoon in Zeeland, toen moesten we met aanwijzingen naar het strand lopen
    En twee keer op vakantie ik La Romieu
    De tweede keer waren we met een heleboel en moesten we geblinddoekt worden.
    En je kreeg punten aftrek als 'de fietser' je spotte. Dus gingen we onze hond het commando 'Pak de fietser' leren
    Dat was echt leuk

    Wie van jullie is er wel eens gedropt?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    2 x op mijn voetbal kamp ! (:
    Is wel grappig , alleen de eerste x hebben we super lang gelopen ;p
    de 2de x moesten we foto's maken van de aangegeven dingen op een papiertje , random dingen zoals een bank , een grasspriet. xd

    Ohja , t laatste jaar waren we een dag later gegaan omdat iemand zijn vingertoppen had verloren xd
    Dus iedereen was helemaal hysterisch en alles en toen hebben ze 't afgelast ..

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:02 ]


    Danmarks Dynamite.

    Nog geen één keer. Gelukkig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog niet nee.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Al een paar keer met de jeugdbeweging :'D


    And in that moment, we were infinite.

    Nooit & ik ben ook niet van plan om het te laten gebeuren.


    Olive

    Al best vaak. Maar dat doen ze nu eenmaal vaak op de scouts. Vooral op kamp. (:


    Exactly who we are is just enough.

    Op kamp, hahaha! We wilde er lekker lang over doen dus gingen we voor ons gevoel de verkeerde kant op. Maar ons plan mislukte en we waren binnen vijf minuten weer terug. FAIL!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Op kamp, hahaha! We wilde er lekker lang over doen dus gingen we voor ons gevoel de verkeerde kant op. Maar ons plan mislukte en we waren binnen vijf minuten weer terug. FAIL!


    OMG LOL! Dat is wel een fail ja (krul)


    Olive

    Nadal schreef:
    Op kamp, hahaha! We wilde er lekker lang over doen dus gingen we voor ons gevoel de verkeerde kant op. Maar ons plan mislukte en we waren binnen vijf minuten weer terug. FAIL!



    HAHAHHA


    Danmarks Dynamite.

    Ja, ook zo'n 2 à 3 keer.

    Nee, lijkt me eng xD


    “All those fairytales are full of shit.”

    Authors schreef:
    Nooit & ik ben ook niet van plan om het te laten gebeuren.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Al een paar keer met de chiro. Dan moeten we steeds opdrachten uitvoeren. De laatste keer zaten we zo ver dat we hebben gelift :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Paradis schreef:
    Al een paar keer met de chiro. Dan moeten we steeds opdrachten uitvoeren. De laatste keer zaten we zo ver dat we hebben gelift :Y)


    Wij worden gewoon opgehaald hahahaa. (:
    Maar bij ons zijn er leiders bij met telefoon


    Danmarks Dynamite.

    3 nja 4..

    In klas twee ofzo XD Dat was een hell XD We moesten eigenlijk een route lopen, maar die route was bagger dus we belanden in Duitsland XD

    De tweede keer was met werkweek in Friesland. We moesten op de fietspad blijven en die volgen.. maar de autoweg kwam ons bekend voor dus we volgend die XD we waren als eerste gedropt en kwamen als laatste weer aan XD

    Derde en vierde was in vierde klas.. we waren binnen 20 minuten weer terug.. Iemand uit het groepje kende de weg daar XD we waren terug voordat die boeman gasten gedropt waren XD Dus werden we maar nog een keer gedropt XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you