• Ja want hij speelt de nieuwe Sinterklaas. En dan zit ik naar de Flodders te kijken en dan denk ik: 'Wait, whut?'

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."



    <3
    die intro met Bart Peeters is trouwens veel beter dan die nieuwe --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:


    <3
    die intro met Bart Peeters is trouwens veel beter dan die nieuwe --'


    ooh, dat ken ik nog
    dat keek ik vroeger ook altijd, haha

    Seel schreef:


    <3
    die intro met Bart Peeters is trouwens veel beter dan die nieuwe --'

    Ooooh mijn jeugd <3 ik keek daar zo graag naar vroeger :Y)

    Evaporate schreef:
    (...)
    Ooooh mijn jeugd <3 ik keek daar zo graag naar vroeger :Y)
    Ik weet nog dat er zo'n aflevering was, waar de sint slaapwandelde en toen was ik altijd bang :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    (no_chears).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Seel schreef:
    (...)Ik weet nog dat er zo'n aflevering was, waar de sint slaapwandelde en toen was ik altijd bang :Y)

    Jaaaa ! Die herinner ik me ook nog :Y)

    En die zwarte piet is ook gewoon geweldig -ik weet even niet hoe hij in real noemt maar kom-

    Evaporate schreef:
    En die zwarte piet is ook gewoon geweldig -ik weet even niet hoe hij in real noemt maar kom-


    Frans Van Der Aa :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    :|


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wat denk jij, dat die andere Sinterklaas doorgaat tot hij er dood bij neervalt? =P

    Vervanging op zijn tijd is onvermijdelijk. En dat is even wennen, maar over 2 jaar weet je niet beter meer x) en die kinderen (waar het om draait) al helemaal niet.


    ars moriendi

    Seel schreef:


    <3
    die intro met Bart Peeters is trouwens veel beter dan die nieuwe --'

    Ohh dat keek ik ook altijd! Het ultieme Sinterklaasgevoel! :') <33


    ars moriendi

    Haha x3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pitera schreef:
    Wat denk jij, dat die andere Sinterklaas doorgaat tot hij er dood bij neervalt? =P

    Vervanging op zijn tijd is onvermijdelijk. En dat is even wennen, maar over 2 jaar weet je niet beter meer x) en die kinderen (waar het om draait) al helemaal niet.


    Haha nee. Maar als ze nou een andere hadden gekozen.
    Maar als ik nu naar Flodder kijkt, dan kan ik me niet voorstellen dat hij Sinterklaas "is". Dat idee is gewoon vreemd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, hij doet het redelijk - mijn zusje van 3 lijkt het in ieder geval niet op te merken dat het een ander is. Sws blijft Bram van der Vlugt dé Sinterklaas voor mij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha nee. Maar als ze nou een andere hadden gekozen.
    Maar als ik nu naar Flodder kijkt, dan kan ik me niet voorstellen dat hij Sinterklaas "is". Dat idee is gewoon vreemd.

    Klopt, maar dat komt omdat jij ook 'bent opgegroeid' met zowel de 'oude' Sinterklaas als met Flodder. Kleine kinderen leggen die link niet (; En tsja, daar gaat het uiteindelijk om (:


    ars moriendi