• Jezus, niet normaal meer. Het is nu gewoon 0 graden. Veels te koud voor mij. Gisteren had ik een t-shirt, vestje en een dikke winterjas aan en nog had ik het koud op de fiets. Dat is toch gewoon niet meer normaal. Nu vind ik het best stom dat ik ben afgevallen. Toen had ik nog een vetlaag die mij warm hield. Nu heb ik amper iets.
    ZON KOM TERUG!

    Hebben jullie het ook zo vreselijk koud?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, vooral zonder jou. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    ja vooral als ik savonds rond 1 uur snachts op mijn scooter zit. En zie dat de wegen glad zijn. En als ik in de keuken sta en ik mag buiten even roken dan vind ik het niet koud XD is niet gek met 40 graden inde keuken.


    Some angels have no wings.

    Buh, gister liep ik van de kerk -waar ik mijn tentamen had- naar de bushalte in de stad, wat echt een minimale afstand is ofzo en ik kwam daar helemaal verkleumd aan (no_chears) De wind die ging ook nog eens tegen me in blazen, heel hard, dus ik had ijsklompjes als handen en mijn hele gezicht was bevroren. Heb toen wel lekker een mega beker warme chocomelk gehaald om op te warmen, toen ik op het station was :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Buh, gister liep ik van de kerk -waar ik mijn tentamen had- naar de bushalte in de stad, wat echt een minimale afstand is ofzo en ik kwam daar helemaal verkleumd aan (no_chears) De wind die ging ook nog eens tegen me in blazen, heel hard, dus ik had ijsklompjes als handen en mijn hele gezicht was bevroren. Heb toen wel lekker een mega beker warme chocomelk gehaald om op te warmen, toen ik op het station was :9~


    Had ik ook net toen ik naar school liep, 5 minuten en voordat ik daar aankwam waren mijn handen al bevroren. (no_chears) Ik was onderweg aan het eten dus had ik mijn handschoenen niet aangedaan. Blergh.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Had ik ook net toen ik naar school liep, 5 minuten en voordat ik daar aankwam waren mijn handen al bevroren. (no_chears) Ik was onderweg aan het eten dus had ik mijn handschoenen niet aangedaan. Blergh.


    Dan kun je tegen de tijd dat je op school bent je eten zo'n beetje uit je handen beitelen xo En lekker prikken dat ze gaan doen als je dan opeens in een warme school staat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Dan kun je tegen de tijd dat je op school bent je eten zo'n beetje uit je handen beitelen xo En lekker prikken dat ze gaan doen als je dan opeens in een warme school staat.


    Oooh, ja echt vreselijk. Het was ook echt warm daarbinnen. En dan moet je nog 6 trappen op voordat je er bent, stroomt het bloed zo lekker snel terug naar je handen.


    Your make-up is terrible

    Nee, nee. Want ik draag mijn fijne wollen muts, - shawl, - wanten, - jas en dik vest (wbw)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ben ik even blij da ik thuis studeer *zet verwarming hoger*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    Ben ik even blij da ik thuis studeer *zet verwarming hoger*


    I can't even think straight.

    Ik zit nu met een hempje, trui en daarover nog een veel te groot en dik vest over elkaar + half onder een dekbed en ik heb het nog koud (no_chears)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik draag nu een panty onder mijn broek want anders is het te koud :'D


    -

    Ik vind die kou wel fijn. Ik liep namelijk naar het station, en toen was er een meisje die het heel erg koud had dus ik kocht een kop koffie voor haar om haar op te warmen. En toen gingen we praten en ten slotte gaf ze mij haar telefoonnummer zodat we es konden afspreken. Het was nogal duidelijk dat ze me leuk vondt :D

    En toen werd ik wakker :C


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik vind die kou wel fijn. Ik liep namelijk naar het station, en toen was er een meisje die het heel erg koud had dus ik kocht een kop koffie voor haar om haar op te warmen. En toen gingen we praten en ten slotte gaf ze mij haar telefoonnummer zodat we es konden afspreken. Het was nogal duidelijk dat ze me leuk vondt :D

    En toen werd ik wakker :C


    *reading very seriously* oh that's so ncie for hi- oh nevermind.
    (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zit hier in een rok met maillot en een t-shirt zonder mouwen. Op die fiets had ik een zomerjas aan. Nee, ik heb het niet koud.
    Ik wens je succes, het gaat nog veel kouder worden, heerlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Ja, vooral zonder jou. (no_chears)

    Naawh, schatje -trekt je dicht tegen mij aan-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.