• Ja ik zoek leuke verhalen om te lezen..

    Ik lees..
    Onbekende personen.
    Romantiek.
    Fantasy.
    Drama.
    Twilight.


    Ik lees niet.
    Justin Bieber.
    1D.
    Engels geschreven verhalen.

    Dump je story maar *O*


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Muziek leidt de weg.

    Standalone - Onbekende personen - Uitgeschreven op donderdag 3 november 2011



    Muziek leidt de weg, naar waar je niet kan vinden,
    Muziek leidt de weg, naar waar je niet op zoek naar bent,
    Muziek leidt de weg naar geluk.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Roux heeft een mooi verhaal dat King of the Gods heet. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik heb stand-alones over romantiek


    26 - 02 - '16

    mijn verhaal you belong with me is romantiek
    en het verhaal van Aquila natuurgebonden is fantasy



    Als Xilay en Mette voor de belangrijkste opdracht in jaren worden uitgekozen kunnen ze
    elkaar nou niet bepaalt uitstaan, zal dit veranderen? En wat is er eigenlijk zo belangrijk aan die
    opdracht?


    Physics is awesome

    Verloren Grip


    Pip is 16 jaar als ze ondekt dat ze zwanger is van haar vriendje Andy. Haar ouders verstoten haar en willen niks meer met hun dochter te maken hebben. Haar broertje en haar zus mogen geen contact meer met haar hebben en haar vriendinnen laten haar in de steek. Ze twijfelt of ze het kindje wilt houden, maar de vader van het kind staat erop en is erg lief voor haar. Tot hij onderwachts verdwijnd. Pip's leven staat op z'n kop.


    Het verhaal heeft tot nu toe 82 hoofdstukken en het is nog lang niet afgelopen. Dus als je je verveelt, kun je het lezen als je het wat lijkt natuurlijk:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.


    Fearless •Jacob Black
    Real life is a funny thing, you know.
    In real life, saying the right thing at the right moment is beyond crucial. So crucial, in fact, that most of us start to hesitate, for fear of saying the wrong thing at the wrong time.
    But lately what I've begun to fear more than that is letting the moment pass without saying anything.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Onbekende personen, met drama en romantiek, here ya go:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”


    Melina en Adora Magic zijn twee zussen die op Hogwarts zitten

    Melina en Adora zijn allebei verliefd op Draco Malfoy, maar zijn heel erg verschillend, ondanks het feit dat ze familie zijn.

    Melina heeft lang, stijl donkerbruin haar en groene ogen, maar
    Adora heeft lang blond haar en lichtblauwe ogen.

    Veel jongens zien hen wel zitten, maar ziet Malfoy de zusjes ook zitten?
    En hoe zit het met hun verschillende vriendengroepen?

    Adora is verliefd op Draco maar gaat om met de Weasleys, dit zorgt voor veel drama bij de Weasleys! Gaan verliefd zijn op Malfoy en vrienden zijn met de Weasleys ooit samen?

    Melina is juist vrienden met de Slytherins, een echte Slytherin princess, maakt zij dan meer kans? Met haar beste vriend Zabini haalt zij heel wat streken uit en komt erachter dat niet iedereen is zoals hij lijkt.

    De zusjes ontdekken van elkaar dat ze allebei verliefd zijn op Draco: nu zijn ze rivalen geworden in plaats van goede vriendinnen. Ze doen hun uiterste best om Draco voor zich te winnen, wat leidt tot een aantal behoorlijk vreemde situaties.

    Als Adora het idee krijgt dat ze Draco niet vaak genoeg ziet, omdat haar zus Melina hem vaak inpikt, neemt ze een dramatisch besluit om hem vaker te zien: flirten met zijn vader.


    http://www.quizlet.nl/stories/68113/of-snakes-and-pearls-draco-malfoy/




    Ik hoop dat je het wat vindt :)
    Elke dag minstens twee nieuwe hoofdstukken!



    Tips en tricks zijn altijd welkom :)



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    I hope you like it ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien vind je deze story iets?:




    Onbekende personen - Drama, Romantiek

    Klikje voor de story


    Burn after reading



    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Áls je 16+ leest (voldoet aan de eisen: onbekende personen, drama&romantiek) :

    An is 15 jaar, ze heeft sporadisch ruzie met haar ouders. Ze kan goed praten met haar ouders en heeft een erg goede band met ze. Ze heeft amper problemen in haar leven, het enige wat haar tegenstaat, is dat ze een tikkeltje onzeker is. Ze leert Just kennen doordat haar vader hem op een dag mee neemt naar huis. Het is een vriend van haar vader, die ze nog nooit had gezien. Just is 23 jaar, woont op zichzelf, en ziet zichzelf als volwassen. Hij weet alles beter dan wie dan ook. Op de een of andere manier weet Just haar in zijn ‘macht’ te krijgen. Zal An hier nog uit kunnen komen, of blijft ze voor altijd vast te zitten in zijn machtige web?


    Oh liefje, heb je dan echt niet door, dat mijn hartje maar klopt voor 1 persoon, die ene persoon, ben jij. Alleen bestemd is voor jou. Je beheerst me, je kan me maken, en je kan me breken, al zal ik je dat nooit laten merken. Je geeft me het vertrouwen, het vertrouwen dat zo lang weg is geweest, dat ik in niemand anders vinden kon. Je hebt zo’n onwaarschijnlijke rust over je heen, dat ik wegdromen kan in je armen, sla ze om me heen, en ik voel me veilig, zo ongelooflijk beschermd.


    16+
    Liefde, spanning, seks, obsessie


    Link

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:38 ]


    Bad decisions make good stories.