• Nu op nederland één (cat)
    Jij ook?
    (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee. (cat) Dat helpt nou niet bepaald vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ja, maar niet op deze manier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zeker, omdat ik het nu keihard in mijn omgeving ermee te maken heb. Ik kijk en sta op tegen kanker.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 21:44 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik wel.
    Mijn vader is er aan overleden en zijn sterftedag is alweer 7 december.
    Ik vind dat élke euro voor een onderzoek voor bijvoorbeeld betere medicijnen goed gebruikt kan worden, zodat anderen bespaard kan worden wat ik wél heb meegemaakt.


    your eyes are like stars in the night.

    Meh, ik kijk nooit tv


    quidquid excusatio prandium pro

    StJimmy schreef:
    Ja, maar niet op deze manier.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ken het programma niet


    26 - 02 - '16

    StJimmy schreef:
    Ja, maar niet op deze manier.


    Let it come and let it be

    Nee, ik heb Twilight als achtergrond opstaan en lach ze regelmatig grondig uit

    Zoals gezegd vind ik niet dat et kijken naar zo'n programma echt helpt... Maar ik vind eht wel goed dat er aandacht aan word besteed


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, wel sinds mijn tante ook kanker heeft. Ik vind op deze manier wat... onhandig, maar ik sta zeker op voor kanker.


    Destroy what destroys you.

    Jan smit hangt me de keel uit.

    Madara schreef:
    Jan smit hangt me de keel uit.

    En dus kan kanker je niet schelen omdat je één BN'er niet mag? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, niet op deze manier, maar ik ben er wel voor meer onderzoek etc. Mn tante is er aan overleden en het was echt vreselijk. Ze had een hersentumor en op gegeven moment kon ze gwn heel moeilijk meer dingen herinneren, niet dementie want ze wist gwn bepaalde dingen opeens niet meer. De laatste keer dat ik haar levend heb gezien zal ik nooit meer vergeten. Ze keek me twijfelachtig aan. Dacht diep na en zei toen de woorden: "Sophia is het toch." En toen moest ik haar teleurstellen dat dat mn zusje was... en ik Esther heet. Echt zo ... damn that was hard.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik kijk 't niet, maar ik vind 't wel een heel mooi en goed initiatief (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Troll schreef:
    Ik ken het programma niet


    stay safe because I like being alive at the same time as you