• Nou daar komt weer een zeurtopic.
    Ik heb bijna 11 maanden met me vriend. Maar soms twijfel ik echt of ie wel van me houd. Ik ben dus samen met m op vakantie geweest, en nog 2 andere. Maar tegen die andere 2 deed ie heel anders dan tegen mij. Om hun lachte die bijna om alles, en hij reageerde soms tegen mij gewoon niet. Als ik eens serieus wil praten dan luistert ie niet of gaat ie grapjes maken, als ik zeg dat ie moet stoppen stopt ie niet, als ik wat te vertellen heb wat ik kwijt wil ofzo leest ie t niet (op msn) of reageert niet. Hij praat de laatste tijd ook veel minder tegen me. We zouden naar een feest gaan waar je kaartjes voor moet bestellen, maar hij bestelt ze maar niet. En als ik erom vraag of ie het wil doen zegt ie; geen zin in. En een feest waar hij met z'n vrienden heen gaat doet ie wel gewoon. Ik word er echt een beetje depri van. Ik zit elke dag met de gedachte of ie nog wel van me houd of niet. Hij heeft dit altijd wel gedaan, maar t word steeds erger. Alleen in het begin van onze relatie deed ie lief..
    Sorry voor het lange gezeur maar weten jullie misschien iets wat ik tegen hem kan zeggen of wat ik moet doen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zie als enige optie: Praten. Dat is het beste. Zeg wat je voelt & leg gewoon uit hoe je erover denkt, en vertel hem je twijfels. Als'ie echt van je houdt dan komen jullie er hopelijk wel uit.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Leftovers schreef:
    Ik zie als enige optie: Praten. Dat is het beste. Zeg wat je voelt & leg gewoon uit hoe je erover denkt, en vertel hem je twijfels. Als'ie echt van je houdt dan komen jullie er hopelijk wel uit.

    Ja maar het probleem is, hij luistert nooit als ik serieus wil praten. Of hij gaat zitten lachen, of hij gaat onserieuze reacties geven. En als ik daar dan wat van zeg of boos word, gaat ie zeuren dat ik teveel zeur..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    (...)
    Ja maar het probleem is, hij luistert nooit als ik serieus wil praten. Of hij gaat zitten lachen, of hij gaat onserieuze reacties geven. En als ik daar dan wat van zeg of boos word, gaat ie zeuren dat ik teveel zeur..


    Dat herken ik!
    Oke niet bij mij, maar een vriendin van me heeft precies hetzelfde! Als ze iets serieus tegen hem zegt maakt hij er grapjes over, en dan reageert ze wat feller en dan maakt hij haar uit voor een zeur of iets dergelijks.. Ik denk dat je dat blijft houden:S, misschien komt het omdat je zo'n lange tijd bij elkaar bent, dan leer je ook de mindere eigenschappen kennen..

    Eigenlijk heb je hier dus helemaal niks aan, sorry.. Want het enige wat ik kan verzinnen is praten, maar ja hij luisterd dus niet..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RobinxCesc schreef:
    (...)

    Dat herken ik!
    Oke niet bij mij, maar een vriendin van me heeft precies hetzelfde! Als ze iets serieus tegen hem zegt maakt hij er grapjes over, en dan reageert ze wat feller en dan maakt hij haar uit voor een zeur of iets dergelijks.. Ik denk dat je dat blijft houden:S, misschien komt het omdat je zo'n lange tijd bij elkaar bent, dan leer je ook de mindere eigenschappen kennen..

    Eigenlijk heb je hier dus helemaal niks aan, sorry.. Want het enige wat ik kan verzinnen is praten, maar ja hij luisterd dus niet..

    Ja dat is ook wel zo. Maar ja, ik luister wel altijd naar hem, en ik reageer ook altijd normaal, ook al interesseerd het me echt geen flikker. Maar ja jongens zitten blijkbaar dus anders in elkaar. Maar ik hoop gewoon dat ie nog van me houd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou, als hij niks te doen heeft, naar zijn huis gaan. Je komt heel rustig binnen. En vraagt alles wat je wilt vragen. Zeg dat je niet weggaat voor je een antwoord hebt. Want aan duidelijkheid heb je veel meer dan aan waazigheid. ;)
    Misschien dat hij niet lekker in zijn vel zit. Ga er voorlopig nog niet van uit dat hij niet meer van je houdt, want het kan ook om iets heel anders gaan.
    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik zou, als hij niks te doen heeft, naar zijn huis gaan. Je komt heel rustig binnen. En vraagt alles wat je wilt vragen. Zeg dat je niet weggaat voor je een antwoord hebt. Want aan duidelijkheid heb je veel meer dan aan waazigheid. ;)
    Misschien dat hij niet lekker in zijn vel zit. Ga er voorlopig nog niet van uit dat hij niet meer van je houdt, want het kan ook om iets heel anders gaan.
    Sterkte

    Ik weet 100% zeker dat hij wel goed in ze vel zit. Want hij is zo iemand die zich nergens druk om maakt, en gewoon voor problemen weggaat of heel makkelijk oplost & mee omgaat en gewoon nergens moeite mee heeft. Al zou ik het nu uitmaken, dan zou die dezelfde dag nog gewoon lang leve de lol uit kunnen gaan..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stel hem voor twee opties: Of hij doet normaal tegen je en praat met je of het is uit tussen jullie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik zeg t niet graag maar misschien is hij niet meer verliefd op je en durft hij dat niet te zeggen om je niet te kwetsen en doet hij daarom zo. het beste kan je erover praten en er dan samen uitkomen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een vriend die niet naar je luisterd als je ergens mee zit, of wat dan ook, is geen leuke vriend. Ik ga niet zeggen om het uit te maken, maar maak wel duidelijk dat het deze kant op kan gaan als ie zo door blijft gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tsja een oplossing.. Confronteer hem met het feit dat jij denkt dat hij niet meer van je houdt.. Vraag het gewoon ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    Tsja een oplossing.. Confronteer hem met het feit dat jij denkt dat hij niet meer van je houdt.. Vraag het gewoon ;)

    Dat was ik ook van plan. Maar ik ben zo bang voor het antwoord..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    (...)
    Dat was ik ook van plan. Maar ik ben zo bang voor het antwoord..


    Zolang jij niks durft te vragen zal je het ook niet snel te weten komen. Zeg maar eerder nooit tot het ineens uit is.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    2Nurd schreef:
    (...)
    Dat was ik ook van plan. Maar ik ben zo bang voor het antwoord..


    Ik denk dat je beter het kan vragen, je hebt kans dat het goed zit. En zo niet, dan is het nu wel heel rot. Maar als zijn gedrag zo blijft blijf jij je onzeker voelen en dat is ook niet echt nice..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Leftovers schreef:
    Ik zie als enige optie: Praten. Dat is het beste. Zeg wat je voelt & leg gewoon uit hoe je erover denkt, en vertel hem je twijfels. Als'ie echt van je houdt dan komen jullie er hopelijk wel uit.