• Mijn mama had mij eergister verteld dat papa een laptop voor mij had besteld en nu is er een pakketje binnen gekomen voor papa. En het pakketje is rechthoekig(cat) Dus mijn laptop moet er gewoon inzitten, alleen niemand is thuis, dus mag ik hem niet open maken D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dilemma schreef:
    Haha, dat ken ik :') ik had twee t-shirts besteld, en ik kwam vroeger uit mijn bed dan mijn ouders, en toen zag ik een verkreukelt, klein, indrukbaar pakketje liggen op de trap. Ik wilde heel hard gillen en het open scheuren, maar ik mocht niet ): toen moest ik wachten totdat mijn ouders uit bed kwamen.


    Zou niks voor mij zijn, ik zou gewoon mijn ouders wakker maken. Ik mag ook geen brieven van mijn ouders open maken, ook niet als het van mijn school is


    Physics is awesome

    Ik open gewoon als ik weet dat het voor mij is (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Counterpoise schreef:
    Ik mag dat ook nooit! (no_chears)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Imaginaerum schreef:
    Waarom mag dat niet? D: Ik maak altijd alles open :x Ik word altijd helemaal hyper als er pakketjes binnenkomen, voor mij moeten nu bestellingen van de Large en de Attitude Holland binnenkomen, dus elke keer als ik de brievebus hoor klepperen begin ik als een bezetene rond te rennen :W

    Haha lol, ik dus ook. 8D