• Vanaf de dag van vandaag is het officieel verboden rokjes te dragen, heb ik besloten. Ik heb nauwelijks rokjes en draag ze ook zelden, gewoon omdat ik dat niet fijn vind, of weet ik veel. Wat dat betreft ben ik echt een jongen, haha. Gewoon simpel spijkerbroeken.

    Maar gisteren had ik naar school een rokje aan, waar al mijn "mannelijke" vrienden serieus de hele dag over gepraat hebben. Die kleren lagen er nog, dus toen ik vanmorgen ging wandelen besloot ik die nog een keer aan te trekken. Loop ik over zo'n bospad, zegt er zo'n oude vent van 70 tegen me: "Wa een mooie beenkes hedde gij", in dat enge Belgisch..(no_chears)

    Dus vandaar. Nog meer dingen die afgeschaft moeten worden? Muggen en clowns staan ook al op de lijst.(wbw)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 13:53 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    BadLuck schreef:
    (...)

    Nou mijn pedo vrienden zijn best sexy (bloos)

    Dan heb je geluk. De mijne niet namelijk. :'D

    Ik vind alsnog;
    Pedo's afschaffen! *O*

    Ik draag altijd rokjes, geen problemen mee. Ik snap niet wat er zo vervelend aan is, blijkbaar kunnen veel mensen er gewoon niet handig mee omgaan, haha (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Brute schreef:
    (...)
    Dan heb je geluk. De mijne niet namelijk. :'D

    Ik vind alsnog;
    Pedo's afschaffen! *O*


    Hahaha okee, als ik mijn pedo vrienden maar mag houden (wbw)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Roux schreef:
    (...)
    Je doet dit expres hè? D:


    You forgot one, haha.*O*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lancelot schreef:
    Ik draag altijd rokjes, geen problemen mee. Ik snap niet wat er zo vervelend aan is, blijkbaar kunnen veel mensen er gewoon niet handig mee omgaan, haha (krul)

    Ah, mijn redder in nood!
    Ik draag altijd jurkjes/rokjes, no problemo. Ik haat broeken, want ze dwingen me in een bepaalde vorm. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik draag juist liever rokjes, jurkjes en shorts.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nightlock schreef:
    (...)

    You forgot one, haha.*O*

    FOUND IT! *O*
    Als ik de macht overneem, dan kan ik dat tenminste in netjes Nederlands schrijven. :Y)
    Ik wil namelijk dat IEDEREEN Nederlands gaat spreken en schrijven, muhahahaha!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vond ze vroeger ook nooit zo leuk maar nu vind ik ze gek genoeg heel leukk, maar ik draag ze niet naar school te koud voor!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Roux schreef:
    (...)
    FOUND IT! *O*
    Als ik de macht overneem, dan kan ik dat tenminste in netjes Nederlands schrijven. :Y)
    Ik wil namelijk dat IEDEREEN Nederlands gaat spreken en schrijven, muhahahaha!


    Goedzo, meid, ik ben trots op je. Mag ik niet meer meedoen, dan? D: Ik dacht eigenlijk aan Nederlands compleet afschaffen en allemaal overgaan op het Engels. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hha, jullie klagen als iemand een topic maakt en daarbij zet dat iemand een nederlander is. Maar jij maakt dan het 'Belgisch' eng. (En dit terwijl 'Belgisch' niet eens bestaat.) (:

    Ik draag sowieso niet graag rokjes.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 14:20 ]


    Get outta my head!

    Lancelot schreef:
    Ik draag altijd rokjes, geen problemen mee. Ik snap niet wat er zo vervelend aan is, blijkbaar kunnen veel mensen er gewoon niet handig mee omgaan, haha (krul)


    Ik weet niet wat ik tegen rokjes heb, maar ik heb ze gewoon nooit fijn gevonden. Ik ben gewoon niet zo'n meisje-meisje, haha. Behalve dan als het om schoenen en tassen gaat, misschien. Tenminste, dat zeggen ze altijd..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reloaded schreef:
    Hha, jullie klagen als iemand een topic maakt en daarbij zet dat iemand een nederlander is. Maar jij maakt dan het 'Belgisch' eng. (En dit terwijl 'Belgisch' niet eens bestaat.) (:


    Ik klaag nergens over? En ik vind dat Belgisch wel bestaat. Of althans het Nederlands waar alle Belgen een eigen draai aangeven. Ik kan dat ook, thehe. Maar uit zijn mond klonk het gewooon eng. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    scouting, bleeegghh


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Rokjes en jurkjes zijn echt mijn favoriet (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    De ouders die altijd nee zeggen.


    26 - 02 - '16