• Vanaf de dag van vandaag is het officieel verboden rokjes te dragen, heb ik besloten. Ik heb nauwelijks rokjes en draag ze ook zelden, gewoon omdat ik dat niet fijn vind, of weet ik veel. Wat dat betreft ben ik echt een jongen, haha. Gewoon simpel spijkerbroeken.

    Maar gisteren had ik naar school een rokje aan, waar al mijn "mannelijke" vrienden serieus de hele dag over gepraat hebben. Die kleren lagen er nog, dus toen ik vanmorgen ging wandelen besloot ik die nog een keer aan te trekken. Loop ik over zo'n bospad, zegt er zo'n oude vent van 70 tegen me: "Wa een mooie beenkes hedde gij", in dat enge Belgisch..(no_chears)

    Dus vandaar. Nog meer dingen die afgeschaft moeten worden? Muggen en clowns staan ook al op de lijst.(wbw)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 13:53 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bromvliegen, Mara. Bromvliegen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De shuttleruntest MOET afgeschaft worden D:


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Belgisch is niet eng maar als enge mensen dat zeggen ja oke.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat mijn vrienden spontaan flauwvallen als ze mij in een rokje zien. Ik draag alleen maar broeken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Headbang schreef:
    Justin Bieber :'D
    En ik had rokjes lang geleden al verbannen uit mijn leven, verschrikkelijk die dingen D: Geef mij gewoon een broek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MoonyLove schreef:
    De shuttleruntest MOET afgeschaft worden D:



    ja! ik kan het nooit volhouden, en dan krijg ik een 3... :(


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    MoonyLove schreef:
    De shuttleruntest MOET afgeschaft worden D:
    agree


    Shoganai i ne~

    MoonyLove schreef:
    De shuttleruntest MOET afgeschaft worden D:


    + de coopertest. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ezra schreef:
    Bromvliegen, Mara. Bromvliegen.


    Sorry, love, forgot about those. But fine.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind dat stomme leraren moeten worden afschaft
    En gymnastiek(2keer per week het eerste uur)
    En vervelende, irritante kut broertjes
    En pesten
    En racisme
    Ik vind rokjes wel leuk, maar mijn benen zijn zo breed als de alpen, dus draag ik ze niet zo vaak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha, ik draag wel eens rokjes. Mijn klas is het van me gewend dat ik zo eens in de zoveel tijd mijn gothic en emo rokjes en jurkjes uit de kast trek.
    Maar wat ik vind dat afgeschaft moet worden, is de afwezigheid van respect.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sowieso moet ik minder kleren kopen. En ik moet minder schoenen kopen + weggooien, dat ging vandaag dus heel goed en ik kocht alleen shit die ik nodig was, maar ipv dat kocht ik weer 2 paar schoenen.. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rokjes moeten niet afgeschaft worden, alleen de negatieve reacties op rokjes. Ik vind het prima als een of andere hunk zegt dat ik mooie benen heb. ;)

    Ze maken zo veel opmerkingen over je omdat ze niet gewoon zijn je in een rok te zien. En je zal dan wel echt mooie benen hebben zeker? Wees er trots op ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Ze maken zo veel opmerkingen over je omdat ze niet gewoon zijn je in een rok te zien. En je zal dan wel echt mooie benen hebben zeker? Wees er trots op ;]


    Ja, dat waarschijnlijk, en mijn vrienden zijn gewoon gestoord. Als er één ding echt niet mooi aan mij is, dan zijn het mijn benen wel, geloof me. En zelfs als ze mooi waren, hoef ik dat niet te horen van een enge 70-jarige dude..


    Have you ever been alone in a crowded room?