• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:20 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Midna schreef:
    En DracosGirl gaat misschien haar haar korter knippen, nou en dat meisje is echt van, als DracosGirl het ook doet, doe ik het ook!

    dit heeft niks te maken met dat dat meisje hier ook op Q zit hea? ok dan vat ik hem..

    Mja, de wereld vergaat niet, en iets geheim moet je niet hier op zetten..

    Beetje vaag allemaal


    Nee maar kijk we schrijven gewoon in elkaars gastenboek en we hebben liever niet dat zij dat leest


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OHMYWEASLEY schreef:
    (...)

    Nee maar kijk we schrijven gewoon in elkaars gastenboek en we hebben liever niet dat zij dat leest


    it's called private messaging, oftewel: Privé berichten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    it's called private messaging, oftewel: Privé berichten.

    Of msn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Aha daar zijn twee accounts hebben dus goed voor :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jackal schreef:
    (...)
    Of msn.

    DracosGirl heeft geen msn..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OHMYWEASLEY schreef:
    (...)
    DracosGirl heeft geen msn..

    She a potato? Ze kan toch msn aanmaken, of niet dan? Ze heeft toch handen en internet, of begrijp ik je verkeerd?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat is wel irritant :P Je kan haar altijd blokken? Dan kan ze tenminste niet je profiel zien.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jackal schreef:
    (...)
    She a potato? Ze kan toch msn aanmaken, of niet dan? Ze heeft toch handen en internet, of begrijp ik je verkeerd?


    Ik heb ook geen twitter, dus mag zij best geen msn hebben als zij dat wil. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ik heb ook geen twitter, dus mag zij best geen msn hebben als zij dat wil. (cat)

    Good for you. Het gaat erom dat ze willen praten met elkaar op een site, en dat ze toegang verbieden aan een meisje omdat ze gesprekken voeren die te privaat zijn voor haar om te lezen. Dan lijkt msn me 't handigste.
    :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het lijkt mij ook vervelend als iemand van 'real life' mijn Q berichten zou lezen. Zelf bij mijn beste vriendinnen zou dat vreemd zijn, gewoon omdat dat een ander leven is.
    Anyway, als ze al op Q zit kan ze lezen wat je hier typt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    @Jackdal. Ja, in dat geval moet ze het zelf weten.

    @Tempesta. Dat heb ik nu dus ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jackal schreef:
    (...)
    'Srry' maar ik weet wel dat als iemand je iets heeft geflikt waardoor je je gaat verstoppen voor je vrienden, je diegene dan ook uit je 'groepje' moet gooien ipv de schijn erin te houden.


    Dat hoeft niet altijd te werken. Ik had ook een meisje in mijn vriendengroep die ons allerlei dingen geflikt had, maar simpelweg geen andere vrienden had en niemand mocht haar, dus ze bleef maar bij ons kleven, hoe vaak we ook lieten merken dat we dat niet meer wilden. Didn't work at all.

    Maar ik ben het er mee eens dat het niet al te slim is om dit nu hier neer te zetten. Tenzij ze jullie account niet kent, maar dan alsnog zal het verhaal haar bekend voorkomen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oppugno schreef:
    Dan moeten jullie dat ook echt niet op Q doen, maar tegen elkaar? x) Ik zit hier anoniem, zodat niemand me kan herkennen :]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als ze jullie vindt, moet je mij niet aan kijken hoor! ik heb niks gezecht! jij weet wel wat. maar ik zal haar niet vertellen wie jullie zijn, dat vinden jullie geloof ik niet zo leuk heb ik opgevat.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja dus? Moeten jullie maar niet op Q gaan waar zij bij is als je niet wil dat ze er ook op gaat :W


    -