• Naam: Cath.
    Leeftijd: 14. (b-day 4 augustus.)
    Woonplaats: In het zuiden van Nederland.
    Iets over mezelf: Ik ben net als velen hier erg gericht op schrijven. Dat is iets wat ik leuk vind, iets waar ik al mijn gevoelens in kwijt kan. Maar naast schrijven heb ik ook nog andere hobby's: Lezen, paardrijden en muziek luisteren. Mijn inspiratiebron is luisteren. Alles wat ik schrijf verzin ik door te luisteren. Niet alleen maar muziek, maar ook naar mijn omgeving.


    Zie andere berichten voor nieuwe stories, of stories die ik zelf heel leuk vind.(A)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:27 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosette is een zeventienjarig meisje die een gelukkig leventje heeft in Amerika, New York. Totdat haar vader op slag verliefd wordt na zijn vakantie in Engeland. Rosette wordt gedwongen om mee te gaan en daar een nieuw leventje op te bouwen, compleet met een nieuwe moeder en ook nog eens een broertje erbij. Zal Rosette een nieuw bestaan opbouwen, of stort ze in en eindigt ze in een diep, zwart gat?




    Siblings. -Harry Edward Styles.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:15 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ben sinds kort weer met anderen gaan schrijven, iets wat ik niet heel veel doe. Oh, en stories die ik nu lees en die je gewoon MOET lezen:

    -Babysitters -By xHappyHoran.
    -Let's play a game. -One Direction. -By Crazylove2x.

    Babysitters is gewoon een geweldige komedie, met erg leuke reacties. Toch is het heel erg goed en realistisch geschreven.
    Let's play a game is een nieuw verhaal en van mijn beste vriendin. Weliswaar maakt ze spelfoutjes en zo... Maar daar prik je snel doorheen aangezien het boordevol humor zit, maar ook spanning!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh, en ik heb een nieuwe gebruikersnaam.xD Voordat er verwarring ontstaat.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.