• Soms vind ik het best zielig voor me moeder, als ze ruzie met me broer heeft want, me broer moest met me hond lopen en toen zei die: doe jij het maar ik heb geen zin. hij heeft nooit zin. en me oma ligt in het ziekenhuis en toen had ze net slecht nieuws over me oma en toen begon me broer gelijk weer te zeuren om ergens heen te gaan voor ze brommer terwijl ze net van der werk kwam en snel gekookt en slecht nieuws heeft gehoort.

    (H)


    ailoveejoee.

    Ohnee, dat is best wel erg ;x hoe oud is je broer dan?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    Ohnee, dat is best wel erg ;x hoe oud is je broer dan?


    16.


    ailoveejoee.

    wat egoïstisch van je broer! misschien moet je met hem gaan praten want dat is echt niet normaal


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    moongirlxxx schreef:
    wat egoïstisch van je broer! misschien moet je met hem gaan praten want dat is echt niet normaal


    dat werkt niet hoor, het is de puberteit denk.

    x


    ailoveejoee.

    Klinkt als mijn broertje :)


    Life is hard and then we die

    puberteit of niet een beetje sociaal mag ook wel...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    16.

    Hm, mocht hij nu jonger zijn kon het nog zijn dat hij het allemaal niet zo verstond. Maar nu moet ie denk ik al wel al gaan beseffen dat dat zielig is ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dan had je mijn broer nog nooit gezien :\


    your eyes are like stars in the night.

    Als mijn broer zoiets doet zeg ik altijd 'Bünyamin(broer), doe toch normaal jong.' Maar dan word hij boos op mij. Wat me opvalt is dat hij nooit zoiets doet wanneer mijn vader er is. Als je broer ook bang is van een familielid van je (vader, opa, oom, oma,..) kun je het tegen hem/haar zeggen?


    All this dampness is damp.

    Lekker Aso he!

    Maar goed veel sterkte met je broer en moeder ik wens ze veel geluk!

    Xx
    Ik leef met je moeder mee!


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Soldier schreef:
    Als mijn broer zoiets doet zeg ik altijd 'Bünyamin(broer), doe toch normaal jong.' Maar dan word hij boos op mij. Wat me opvalt is dat hij nooit zoiets doet wanneer mijn vader er is. Als je broer ook bang is van een familielid van je (vader, opa, oom, oma,..) kun je het tegen hem/haar zeggen?

    Bij ons gaat iedereen plots braaf zijn als mijn stiefpa thuiskomt, maar stiekem is dat ook wel terecht =X

    En je broer zit idd gewoon in de puberteit. Je kunt proberen dermee te praten..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Mja, pubers hè x)


    .