• heey
    ik ben niet meer zo een fan van th zoals vroeger en ik eb men naam nu al veranderd nu krijg ik heel veel commentaar van mensen dat ze niet meer met me willen omgaan echt gaar maarja maar ik wou dus ook nog vragen zijn er quizjes waar geen th in voorkomt of cinema bizarre of de jonas brothers waar een leuke van serie is en niet als zo ene wat ik opnoemde en ook asjeblief geen emo story en ff voor de duidelijk heid ik heb geen haat aan emo's ik heb RESPECT voor hun.
    dat was het wel zo...

    xxMiss Brown


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Hmm, in die van mij komt TH niet voor. Ik ben ook geen fan meer. Dat komt vooral door de jonge fans die me op de zenuwen werken. Maar goed. 'Every Time You Say 'Sorry'' kun je misschien eens proberen n_n


    Bored.

    OMG die mensen die nie meer met je willen omgaan zijn echtr sneuu...

    OMG die mensen die nie meer met je willen omgaan zijn echtr sneuu...
    inderdaad


    AAP

    ik heb een serie die niet over TH gaat
    The little sister of Bam Margera
    dat is meer een komedie achtig iets xD


    Dead but delicious

    Dom, datsoort mensen laten je haast afhaken van het fanzij zoals Darkpassion al schreef.

    Ik heb een Quiz Meneer,ik ben in verwachting van u. Misschien kun je die doen?


    Music is the new sex

    Ehm ik heb een serie die heet 'My Lonely Life' hij is al afgerond... 16 deeltjes.... soort van tussendoortje:Y)


    BAM!

    thQ ik zal jullie quizjes gaan maken


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Triest van al die mensen, ik kan niet anders zeggen. Misschien dat mijn series je aanspreken? Behalve Dylan Prue - A Cinderella Story, deze is met TH. Ben zelf geen fan, maar je moet af en toe commercieel doen vind ik, anders maakt niemand je quizzen/verhalen meer.


    History is not hatred.