• Hoi! ik maak covers voor iedereen die het nodig heeft.
    Dit is een voorbeeld:



    Wat je moet invullen (Met sterretje is verplicht):

    *Username:
    *Naam story:
    Korte uitleg story:
    *Tekst:
    Sfeer:
    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes):
    *Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb):
    *Horizontaal of verticaal:
    Voorbeeld van de soort cover:


    Wachtlijst:
    -

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 10:54 ]


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    Het is sfeer, hihi.
    Je voorbeeldfoto doet het niet. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Het is sfeer, hihi.
    Je voorbeeldfoto doet het niet. ;D


    Dankje voor de spellingtip (Ik typ soms een beetje te snel....)

    Bij mij doet het voorbeeld het wel. Heb er een link bijgezet.


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    De foto krijg ik niet te zien en de link doet het ook niet of ligt dat aan mij?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    De foto krijg ik niet te zien en de link doet het ook niet of ligt dat aan mij?


    Raar... bij mij wel... Ik zet wel een ander plaatje neer


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    Probeer ze anders eens te uploaden via www.tinypic.com.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, nu is je cover wel zichtbaar!
    Als je het leuk vindt mag je wel wat voor mij proberen?
    Ik heb hier gisteren een topic voor aangemaakt, waar alle info staat. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, ze zijn echt leuk!

    Username: Artemis_ ( liever niet op de cover)
    Naam story: Illuminated
    Korte uitleg story: Gisella word getrokken voor de roemruchtige hongerspelen ( je weet denk ik wel wat dat is). Ze weet dat ze geen kans heeft om te winnen aangezien ze uit district 8 komt. Om het leuker te maken word ze verliefd op Davin, de mannelijke tribuut uit district 2, die al een relatie blijkt te hebben met Gaila, het meisje uit district een die een hekel aan Gisella heeft. Overleeft Gisella alles wat te maken heeft in de arena? Zal ze uit de handen van de beroepstributen blijven? Zal ze de spelen overleven, die dit jaar gevaarlijker dan ooit zijn?
    Tekst: Sowieso de naam van de story en misschien ergens klein "i don't Wanna die so you gonna have to".
    Plaatjes: ik wil sowieso Gisella op de cover, haar faceclaim is Kailia Prescott. En ik wil Davin sowieso op de cover en ik heb geen faceclaim voor hem maar hij heeft blond haar en blauwe ogen. Veder wil ik ook een bos in de cover wat de arena moet voorstellen. Misschien kunnen er ook wat pijlen op de cover maar dat mag je zelf kiezen.
    Hoe je gewaarschuwd wilt worden: doe maar PB, aangezien ik mijn gb schoon wil houden
    Horizontaal of verticaal: liefst horizontaal
    Voorbeeld van soort cover: heb ik eigenlijk niet


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Username: SirenSinging
    Naam story: Wolf Eyes
    Korte uitleg story:

    De stam van de sneeuwelven wordt al eeuwen bedreigd door de sneeuwtrollen en andere kwade volken. De elven zijn wanhopig, en de hogepriester wil iets doen. Hij raadpleegt de goden, die zeggen dat er een uitverkorenen is. En ze zeggen ook wie het is. Maar voor de uitverkorenen zelf komt dat niet zo goed uit. Nanouk is een pubermeisje, dat het liefste gewoon is. Samen met Kaya en Sakari wordt ze erop uitgestuurd, om het kwaad te verjagen. Zal het Nanouk lukken en verslaat ze de duistere wezens, of heeft haar laatste uur geslagen?

    Tekst: Wolf Eyes, en als het mooi kan, ergens in het klein: Every man is a wolf. They howl and growl. Some people are lucky that the little wolf occasionally comes out.
    Sfeer: Mysterieus en avontuurlijk
    Plaatjes (Of wat voor soort plaatjes): Meisje met gebruinde huid, bruine ogen en donker haar, een wolf, en misschien iets wat je aan sneeuw doet denken.
    Hoe je gewaarschuwd wil worden (pb/ gb): pb
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Voorbeeld van de soort cover: -


    obsessive rage

    Leuk idee! Misschien vraag ik nog wel wat aan!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 16:13 ]