• Het is 2.27 en de dag is begonnen! :)

    Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

    Ik ga uit eten met m'n collegebuddies vanavond :)

    naar school, de trein nemen en vanavond naar de cinema


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    zes uur school en dan lekker lui thuis rondhangen. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    school en helaas geen crewfeest, was te laat met opgeven :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    School en stage


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    straks leren, daarna school, dan niks doen, dan naar streetdance, dan afspreken met vrienden


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Debatteren. D: D:
    Please kill me! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik moet om half 11 voor 2 uurtjes gym naar school, en daarna ga ik naar de kapper, dan ga ik iets leuks kopen voor mijn vriendin, dan ga ik naar mijn oma om iets op te halen, en s'avond ga ik naar de verjaardag van mijn vriendin^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Naar school, naar muziek en een vriendin komt dit hele weekend logeren(yeah)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Naar school, werken & lekker chillen en filmpje kijken met mama en zus vanavond.*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    School, ik heb eerst om half 11 dans en daarna om 1 uur een workshop van de acteurs/makers van nachtgasten, mogen we weer een toneelstuk gaan improviseren xD ontzettend leuk, maar ook best wel moeilijk.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    In bed liggeen, gedwongen worden om kamer op te ruimen naar de bios en weer in bed liggen :3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    I'm at school right now.
    Hating my life -.-


    Here & Now

    Werken


    Stop wishing, Start doing..

    Thuis hangen, & vanavond yoga <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Helemaal niets.. :D

    Ik logeer nu bij mijn papa, en ga daar gewoon verder met mijn verhaal verder schrijven :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.