• Ik heb de film gezien en ik vond het Super leuk, ik vond alleen het einde nog niet af.
    Ik had het idee dat we nu verder spelen waar de film is geëindigd, maar de groep is groter geworden, er zijn meer overlevers gevonden die willen helpen de kinderen van de andere (aliens) willen te bevrijden, maar sommige van die mensen zijn zelf een alien en die willen hun naar een basis leiden.

    Samenvatting van de film:

    De aarde had 4 verschrikkelijke rampen die werden veroorzaakt door aliens (ook wel de anderen genoemd)
    Wave 1: Alle elektriciteit is weg, alles wat op stroom werkt doet het niet meer, geen auto, tv, vliegtuigen, telefoons alles is in een keer kapot.
    Wave 2: Er breekt een ziekte uit, waardoor veel mensen sterven. Sommige mensen zijn er immuun voor, maar de meesten sterven.
    Wave 3: Een grote aardbeving, waardoor dijken breken, tsunamis ontstaan en veel word verwoest.
    Wave 4: De aliens zijn op aarde gekomen en ze kunnen mensen overnemen, je kan niet zien of het een gewoon mens is of een alien.
    Wave 5: Die is nu bezig, de aliens willen het menselijk ras vernietigen.

    Je mag mensen van de film zijn, maar he mag ook zelf iemand bedenken.

    (word nog uitgebreider)

    Is dit een leuk idee?

    33.3% (1 stem)
     
    ja, ik doe mee!

    33.3% (1 stem)
     
    ja, maar dan uitgebreider/iets veranderen

    33.3% (1 stem)
     
    nee, ik vind het niet leuk