• Hahah, ik verveel me en ik moet even vertellen wat ik gister allemaal heb gedaan. Het is niet super interessant ofzo :'DD

    Maargoed, ik ging dus mijn rapport inleveren. En toen ik op school kwam kwam ik erachter dat ik te laat was(?). Want ik moest een kwartier eerder ofzo al in de aula zijn, maar dat wist ik niet. Maar toen kreeg ik dus mijn rapport en toen gingen twee vriendinnen maar mee naar mijn huis, want we wilden eigenlijk naar een meer toe maar dat kon niet want ik moest op mijn broertjes letten.

    Toen gingen we bij mij nagels lakken. Haha -ik ga serieus m'n eigen nagelsalon beginnen, ik vind het superleuk om te doen!-
    En daarna gingen we naar een markt toe in m'n dorp en we gingen ijs eten.

    Toen zaten we in mijn tuin met onze voeten in een badje, en toen ging ik mijn vriendin natschoppen. Maar daar werd ze boos van en toen wilde ze mij en m'n andere vriendin ook nat spetteren. Maar toen gingen wij wegrennen voor haar, want ze kwam met een emmer water achter ons aan :'o

    En wij renden mijn hele dorpje door op de vlucht voor haar, want ze was echt heel eng. En ondertussen gingen onze voeten pijn doen van de hete stenen want we hadden geen schoenen aan, maar onze vriendin was zo eng dat we niet terug gingen.

    Oh, en toen kwam het WK. En wij zaten daar zo die eerste minuten waarin gescoord werd stil op onze stoelen. En toen dachten we: 'KARMA' -want als wij ons helemaal oranje maken dan gaat nederland winnen, en dat noemen wij karma, hahah-

    Maar toen gingen we onze hele armen en benen en gezichten rood wit blauw schminken. En we gingen allemaal oranje dingeno m ons heen hangen. En onze teennagels in de vlag lakken. En toen moesten mijn vader en broertjes ook rood/wit/blauwe nagellak op. En toen deden ze dat. En toen ging Nederland scoren en toen gingen we een rondje om mijn huis heen rennen en schreeuwen. En even later deden we dat weer. En toen we gewonnen hadden deden we dat weer. En het was echt superleuk.

    Respect als je dit gelezen hebt.
    Hoe hebben jullie gisteren het WK gekeken?


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaha droog :'D

    & ik moest werken, dus ik heb alleen thuis het laatste kwartier kunnen zien. Tijdens het werk hadden we wel de radio aanstaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, droog x'D
    Yep, ik heb gekeken gisteren. Wat een wedstrijd!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Haha, droog x'D
    Yep, ik heb gekeken gisteren. Wat een wedstrijd!
    Ja, echt he! Hij was superspannend. Maar de wedstrijd gisteravond van Ghana en Uruguay. OMIJNGOD, onze wedstrijd was niks vergeleken met die van hun.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...)Ja, echt he! Hij was superspannend. Maar de wedstrijd gisteravond van Ghana en Uruguay. OMIJNGOD, onze wedstrijd was niks vergeleken met die van hun.

    Die heb ik dan weer gemist, ik weet alleen dat we dinsdag tegen Uruguay moeten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    haha leuk

    ik moest werken dus ik heb er helemaal niets van gezien


    Change, the only good thing in this world.

    BLIND schreef:
    (...)
    Die heb ik dan weer gemist, ik weet alleen dat we dinsdag tegen Uruguay moeten.
    De wedstrijd eindigde met 1-1 dus moesten ze door spelen. Maar in de laatste seconden -echt seconden!!- was er hands voor uruguay. Dus had ghana een penalty. Maar die werd gemist. En toen moesten ze dus penalty's gaan schieten en het was echt superspannend. Maar ook zielig want er was dus een speler van Ghana, endie moest echt verschrikkelijk huilen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha. :')
    Ik heb niet gekeken,maar ik heb van m'n broer gehoord dat Nederland gewonnen is. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Cadillac schreef:
    (...)De wedstrijd eindigde met 1-1 dus moesten ze door spelen. Maar in de laatste seconden -echt seconden!!- was er hands voor uruguay. Dus had ghana een penalty. Maar die werd gemist. En toen moesten ze dus penalty's gaan schieten en het was echt superspannend. Maar ook zielig want er was dus een speler van Ghana, endie moest echt verschrikkelijk huilen.

    Ik vond het echt grappig toen er 2 spelers moesten gaan staan in dat doel om die bal met hun handen tegen te houden. x']

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:58 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zat in de bus op weg naar huis. We konden het alleen op de radio volgen. Net toen Nederland twee keer scoorde, zaten we in de McDonald's. Die hele McDonald's stond op z'n kop. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    O dus ik hoorde jou..?
    Grapje..
    Ja ik heb gekeken echt knap..
    Ik dacht serieus dat ze er uit gingen (goed vertrouwen heb in in het Nederlands elftal he..)


    Fat chance.

    whahaha echt super droog xd
    jaa, ik heb gekeken met mijn bestie <3 =D


    T O K I O H O T E L < 3

    Waahaa, droog verhaal.
    Ik vond het echt veeel te spannend, ik was bang dat ik spontaan zou kunnen doodvallen aan een hartstilstand ofzoxD


    Felix

    BLIND schreef:
    Haha, droog x'D
    Yep, ik heb gekeken gisteren. Wat een wedstrijd!


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.