• Monsoonslet?
    Betekenis:
    Iemand die alleen Engelse liedjes kent of nog erger alleen maar Monsoon en zichzelf dan nog een echte fan te noemen.
    Waarneer werd ik fan van TH:
    Toen Monsoon op TMF op tv kwam.
    Hoe, wat, waar gebeurde het?
    's Avonds, reclame GTST, in bed, door mijn zapverslaving.
    Lievelings nummers:
    Monsoon, Love Is Dead, 1000 Meere (ik kan losgaan op dat nummer :D), Freunde Bleiben, An Deiner Seite.
    Monsoonslet of niet?
    Ik vind zelf van niet, maar bepalen jullie het maar eens.
    UITLEG: IK BEN GEEN MONSOONTRUTJE!
    Bedankt voor het lezen (A)
    Waarneer werd jij fan van TH?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ook sinds monsoon maar ik kende ze al vanaf durch den monsun

    ik hoorde monsoon en toen ging ik meer liedjes opzoeken en toen vond ik het leuk en toen ging ik cd kopen en toen werd ik fan ofzo. x'D


    AAP

    Ben je niet ^^

    ik vond Monsoon eerst egt een Shit nummer.
    Maar toen zette ik hem op om me zus te pesten. en ging ik ook egt kijken en luisteren weetje. en toen merkte ik de HOTheid van Billy <33 && co. En toen werd ik überfan van het liedje en de rest.

    dus als jij dan een monsoontrutje zou zijn, zou ik dat ook zijn.

    maar dat zijn we lekkur nie

    xoxo.

    en toen werd het weer steeds minder. x'D


    AAP

    sinds ik ze zag op de duitse top o the pops waar bill nog zn oude haar had en tom en bill dat programma presenteerde ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    MONSOONSLET ._____.


    Take My Hand Take A Breath ...

    je bent géén monsoontrutje!!!
    je kent freunde bleiben! da's echt zo'n superlieke! helemaal mee op hyper doen!
    en ik werd fan van Th door andere fans die mij zowat dwongen om te luister :P en nu ben ik ze héél dankbaar, en ken ik alle duitse songs ook, alleen kan ik ze nie mee zingen, omda ik gewoon geen duits kan, maar refreine lukke wel :P
    ma allé, gij zijt dus géén monsoonsletje ofzow :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ben je niet :)
    ik ben fan sinds Schrei! was al een tijdje voor monsoon dus (A) maar met monsoon zijn ze bekend geworden dus vind ik je geen monsoonslet als je ze zo hebt leren kennen.


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Eerst in de Joepie gezien, was direct verkocht, monsoon gehoord, monsoon op Ipod, meer liedjes, al fan en dan de cd's :D
    Ze zyn nog steeds super !
    xxx.


    Even bad men love their mothers -

    Ugh ik wordt hier zo gek van hé....

    ik ben het dus totaal niet met je eens >.<

    Recap van wat jij zegt: iemand die alleen maar fan was geworden door Monsoon en dat dat het enige liedje van hun luistert is een Monsoonslet(dus geen fan)? Hallo wie ben jij om te bepalen wie er hier fan is of niet?! Stel nou dat ik alleen maar monsoon van hun leuk vond. En alleen maar fan was omdat ik Tom lekker vond. NOU EN?! Ik ben fan van wie ik wil! En als ik fan van Tokio Hotel ben omdat mijn vriendinnen dat ijvoorbeeld zijn, is jouw zaak niet! ík noem mezelf nog steeds een fan! En weet je wat? Dat bén ik ook. Want niemand kan voor mij bepalen of ik fan ben of niet! Ik vind het echt niet kunnen dat jij iemand een slet gaat noemen omdat diegene om een andere reden fan is dan jij! [/die waren voorbeelden ik ben niet fan omdat mijn vrinedinnen dat zijn ik ben de enige TH-fan in mijn omgeving X')]


    BAM!

    Schrei!
    En dat is al zo'n... 3 jaar geleden. (:
    Nu begint het wel wat minder te worden, maar ik denk als het nieuwe album komt dat ik dan wel weer heel erg veel ga luisteren enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    in eind 2006 had ik al van hen gehoort äber ik kende nog geen liedjes en dan in het voorjaar van 2007 is het begonnen

    Ugh ik wordt hier zo gek van hé....

    ik ben het dus totaal niet met je eens >.<

    Recap van wat jij zegt: iemand die alleen maar fan was geworden door Monsoon en dat dat het enige liedje van hun luistert is een Monsoonslet(dus geen fan)? Hallo wie ben jij om te bepalen wie er hier fan is of niet?! Stel nou dat ik alleen maar monsoon van hun leuk vond. En alleen maar fan was omdat ik Tom lekker vond. NOU EN?! Ik ben fan van wie ik wil! En als ik fan van Tokio Hotel ben omdat mijn vriendinnen dat ijvoorbeeld zijn, is jouw zaak niet! ík noem mezelf nog steeds een fan! En weet je wat? Dat bén ik ook. Want niemand kan voor mij bepalen of ik fan ben of niet! Ik vind het echt niet kunnen dat jij iemand een slet gaat noemen omdat diegene om een andere reden fan is dan jij! [/die waren voorbeelden ik ben niet fan omdat mijn vrinedinnen dat zijn ik ben de enige TH-fan in mijn omgeving X')]

    IK BEDOEL HET NIET ZO!!! :S Je snapt het niet hoe ik het bedoel:
    Een paar meisje uit me klas gingen mij en me vriendin pesten, omdat we fan zijn (zij was fan). En toen zagen hun ook Monsoon en dachten gelijk dat ze alles wisten ensow. Ze zeiden:
    Goorge is een onwijs goede zanger!
    En Gustaf en Tom zijn toch tweeling?
    En Bill wordt vorgelde maand 16! (en we zaten middenin december :S)
    Snappie?! En ik scheld niemand uit als Monsoonslet! :@ Maar zo ging het bij mij en zo heb IK dat woord ervaren!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ugh ik wordt hier zo gek van hé....

    ik ben het dus totaal niet met je eens >.<

    Recap van wat jij zegt: iemand die alleen maar fan was geworden door Monsoon en dat dat het enige liedje van hun luistert is een Monsoonslet(dus geen fan)? Hallo wie ben jij om te bepalen wie er hier fan is of niet?! Stel nou dat ik alleen maar monsoon van hun leuk vond. En alleen maar fan was omdat ik Tom lekker vond. NOU EN?! Ik ben fan van wie ik wil! En als ik fan van Tokio Hotel ben omdat mijn vriendinnen dat ijvoorbeeld zijn, is jouw zaak niet! ík noem mezelf nog steeds een fan! En weet je wat? Dat bén ik ook. Want niemand kan voor mij bepalen of ik fan ben of niet! Ik vind het echt niet kunnen dat jij iemand een slet gaat noemen omdat diegene om een andere reden fan is dan jij! [/die waren voorbeelden ik ben niet fan omdat mijn vrinedinnen dat zijn ik ben de enige TH-fan in mijn omgeving X')]

    Dat zegt ze ook helemaal niet..
    :S


    AAP

    *verbaasd*
    Zo blijkt maar weer, je tijd op fora doorbrengen heeft toch wel z'n nut..
    Best lachwekkend dat Tokio Hotel z'n eigen forum heeft :']


    No growth of the heart is ever a waste