• Monsoonslet?
    Betekenis:
    Iemand die alleen Engelse liedjes kent of nog erger alleen maar Monsoon en zichzelf dan nog een echte fan te noemen.
    Waarneer werd ik fan van TH:
    Toen Monsoon op TMF op tv kwam.
    Hoe, wat, waar gebeurde het?
    's Avonds, reclame GTST, in bed, door mijn zapverslaving.
    Lievelings nummers:
    Monsoon, Love Is Dead, 1000 Meere (ik kan losgaan op dat nummer :D), Freunde Bleiben, An Deiner Seite.
    Monsoonslet of niet?
    Ik vind zelf van niet, maar bepalen jullie het maar eens.
    UITLEG: IK BEN GEEN MONSOONTRUTJE!
    Bedankt voor het lezen (A)
    Waarneer werd jij fan van TH?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik vind je geen slet ofsow,, maare ik mag de meeste DDM,, en TTm fans niet sow erg omdat ze vaak niet eens weten hoe oud ze zijn en wat hun achternaam is XD
    maar dat zal wel komen omdat ik al best lang fan ben XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    1. Ik weet hoe oud Bill, Tom, Georg en Gustav zijn.
    2. Ik weet hoe ze van de achternaam heten.

    1= Bill en Tom zijn 19 geworden deze maand (1 sept)
    Georg is 21 dat weet ik dan niet helemaal zeker omdat veel kinderen bij mij uit de klas ook in maart jarig zijn (31 maart)
    Gustav 20 geworden deze maand (11 sept)
    2= Bill en Tom Kaulitz, Gustav Schäfer en Georg Listing


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    nee dan vind ik je totaal geen slet maar gewoon een echte fan X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    1. Ik weet hoe oud Bill, Tom, Georg en Gustav zijn.
    2. Ik weet hoe ze van de achternaam heten.

    1= Bill en Tom zijn 19 geworden deze maand (1 sept)
    Georg is 21 dat weet ik dan niet helemaal zeker omdat veel kinderen bij mij uit de klas ook in maart jarig zijn (31 maart)
    Gustav 20 geworden deze maand (11 sept)
    2= Bill en Tom Kaulitz, Gustav Schäfer en Georg Listing

    In dat geval was mijn tirade nog steeds van toepassing op jou =) Je moet je niet laten wijsmaken dat je iets bent wat je niet. Je hoeft jezelf voor helemaal niemand te bewijzen! Ik heb een regel: mensen mogen me uitschelden als hun beledigin orgineel is (cool) deze valt niet daaronder, dus ik zeg: NEGEREN!


    BAM!

    Háhá mag ik ff lachen?
    Like; wij; diegene die voor Monsoon al fan waren zeggen heus niet tegen jou MONSOONSLET hooaa. We zeggen soms wel een keer monsoontrutjes omdat ze écht irritant soms doen i mean, dat gillen gaat er wel wat over niet dan? Like, proberen er mensen rustig naar een concert te gaan, gaan er van die 'nieuwelingen' adt verbrodden door erdoor te gillen. Neem nou op werchter Boutique. Dat ging er wel wat over hoaa! Er waren zoveel kienders die door Zornik Tokio Hotel gingen roepen [/is er boos om omdat ik Zornik goed vind] en waarom? Omdat ze iets slecht over ToHo hebben gezget. Omg, er zijn zoveel mensen die dat doen >,< Ik vind sommige 'nieuwelingen' nogal irritant.

    Als jij dat niet doet moet je je niet beledigt ofzo voelen want dat is niet tegen jou dan ^^

    ik denk dat jij geen monsoon slet bent hoor..

    maar ik was fan, eigenlijk al voor ze Tokio hotel waren.. Toen de nog develish waren.. Ik geloof dat ik eerste liedje hoorde toen Bill en Tom 10 waren.. weet niet 100% zekr..maar mijn ex bf kende hun op 1 of andere manier en zij is van DE naar hier verhuisd rond die tijd.. en toen liet ze mij ook vaak horen enzo xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    NEE like jij bent echt geen monsoonslut!!

    I LOHOVE 1000 meere.. heb zo hard gejankt op dat nummer hea!! en ook om Ich Bin Nicht ich!!

    MAAR JI GEEN MONSOONSLUT ZIJN

    Ik vind t woordje wel cooewll.. z]

    ik denk dat jij geen monsoon slet bent hoor..

    maar ik was fan, eigenlijk al voor ze Tokio hotel waren.. Toen de nog develish waren.. Ik geloof dat ik eerste liedje hoorde toen Bill en Tom 10 waren.. weet niet 100% zekr..maar mijn ex bf kende hun op 1 of andere manier en zij is van DE naar hier verhuisd rond die tijd.. en toen liet ze mij ook vaak horen enzo xD

    Dát is onzin.

    Anyway, ik leerde ze kennen in beging 2006. :3

    1. Ik weet hoe oud Bill, Tom, Georg en Gustav zijn.
    2. Ik weet hoe ze van de achternaam heten.

    1= Bill en Tom zijn 19 geworden deze maand (1 sept)
    Georg is 21 dat weet ik dan niet helemaal zeker omdat veel kinderen bij mij uit de klas ook in maart jarig zijn (31 maart)
    Gustav 20 geworden deze maand (11 sept)
    2= Bill en Tom Kaulitz, Gustav Schäfer en Georg Listing


    Gustav is 8 sept jarig toch?


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Jepz ik dacht ok dat hij op 8 september verjaarde :3

    Ik dat veel NL TH-fans fan zijn sinds Monsoon op TMF.

    Ik had het eerst bij een vriendin gehoort.
    toen Paul de Leeuw

    En toen nog telkens op TMF...

    Ik ben niet snel te overtuigen kwa muziek dus het duurde wel even voor ik echt om was...

    Bne nogal kieskeuirig/eigenwijs

    MaarJ

    Je bent gewoon een fan als je je zo voelt ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet en voorwaarde stelt...

    Ik bedoel veel fans worden al door "non fans" afgestotten als wij nu ook nog eisen gaan stellen...

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    ik ben 2 jaar geleden fan geworden ,
    mijn lievelingsliedjes zijn :
    in die nacht ,
    reden ,
    freunde bleiben ,
    leb die sekunde ,
    rette mich ,
    nouwja , ik hoor eigelijk al hun liedjes doodgraag!!

    ik vind jou geen monsoonsletje
    want
    je kent meer liedjes dan monsoon , dus ...


    i'm eating gummybears

    Ich war am erst darbei :Y) Dus al vanaf the start.. en nu niet gaan saniken mensen dat dat niet kan! Want dat kan dus wel! Een vriendin van me woonde toen dertijd in Loitsche en zei dat er een paar mongolen bij haar daar rondliepen die muziek maakten en niet spoorden (op een positieve manier)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben 3 jaar fan,
    dat kwam zo door een meisje die ik op msn had,
    dus ze had me rette mich doorgestuurd,
    met bill zijn kinderstem dus.
    & ik haatte th eerst kapott,
    & toen werd k stilaan fann
    & dat ben k nog steeds ^^.