• Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog met een co-writer heb geschreven en ik bedacht me dat ik dat altijd enorm fijn vond om te doen.
    Daarom zoek ik nu dus een nieuwe co-writer.

    Ik zoek iemand die:
    -gemotiveerd is
    -liefst al wat schrijfervaring heeft (moet niet op quizlet zijn)
    -de Nederlandse spelling en grammatica voldoende beheerst

    Ik heb zelf altijd fanfictie geschreven, maar nu wil ik liever eens een OP verhaal schrijven. Ik heb het nog nooit gedaan en wil het daarom ook eens proberen.
    Dus met andere woorden wil ik het liefst een OP verhaal, maar fanfiction mag eventueel ook (one direction).

    Verder zou ik graag het hele verhaal of toch een groot deel van het verhaal op voorhand schrijven. Dus eerst alle (of een deel) hoofdstukken op voorhand schrijven hier op quizlet en dan pas activeren.
    Ik zoek dus iemand die ook open staat voor deze methode.
    Als jullie je afvragen waarom ik dit wil: ik heb het de laatste tijd nogal druk, dus om te voorkomen dat lezers moeten wachten is dit praktisch. Bovendien zorgt het ervoor dat ik een verhaal volledig afmaak.

    Als je interesse hebt gelieve dan het volgende lijstje in te vullen:

    Username: (ik ga dit alles even in een worddocumentje zetten vandaar)
    Leeftijd:
    Schrijfervaring:
    Schrijfstijl: (een stukje zelfgeschreven tekst of een link naar je verhaal)
    Idee: (ideeën voor een verhaal. Je mag dit ook in pb doorsturen als je wil)
    Vertelstandpunt:
    Opmerkingen: (wil je nog iets toevoegen of zeggen, dan kan je dat hier (: )

    In de spoiler vind je het lijstje dat ik heb ingevuld. Ik dacht dat dat wel praktisch was.


    Username: GusWaters
    Leeftijd: 16 (ik word 17 dit jaar)
    Schrijfervaring: Ik schrijf al minstens een jaar hier op quizlet, maar niet al mijn verhalen staan online. Ik heb er een deel op inactief gezet.
    Ook lees ik veel en ik ben van mening dat ik daar ook veel van op steek. Het zorgt er voor dat er nieuwe ideeën in me opkomen. (en natuurlijk vind ik lezen ook gewoon leuk)
    Schrijfstijl: Klik
    Idee: Ik heb een paar kleine ideeën, maar die bespreek ik nadien wel met je.
    Vertelstandpunt: Ik schrijf momenteel altijd in de ik-persoon, al wil ik eventueel wel eens proberen om hij/zij verteller te gebruiken.
    Opmerkingen: Nope, als je vragen hebt stel je ze maar (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zou wel graag willen, maar heb jammer genoeg momenteel echt geen tijd.
    Misschien binnen een paar maanden (:


    Some infinities are bigger than other infinities

    @Regendruppel stuur me dan maar een pb wanneer je tijd hebt (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Username: HUNGERFOX
    Leeftijd: 13 (bijna 14)
    Schrijfervaring: Ik schrijf nog niet zo lang op Quizlet (vanaf oktober), maar ik schrijf al vanaf mijn negende op word.
    Schrijfstijl: Klik maar..
    Idee: Ik heb wel ideeën, maar die zijn misschien al te veel uitgewerkt....
    Vertelstandpunt: Het liefst schrijf ik via de Ik- persoon.
    Opmerkingen: Welke schrijfstijl vindt jij leuk? (Ik zelf Fantasy en ik zou in het verhaal wel wat actie willen.)

    Los ervan: Ik vindt jouw schrijfstijl supermooi!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    @HUNGERFOX ik zelf houd niet erg veel fantasie maar wel van gewoon romantiek, drama, avontuur, science-fiction,...
    Ik wacht nog even op andere mensen die eventueel ook willen.
    Oh en bedankt voor het compliment! (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Username: Klang
    Leeftijd: 13, bijna 14
    Schrijfervaring: Niet erg veel, ik heb hier op Quizlet 4 verhalen geschreven, maar ze alle 4 weer verwijderd.
    Schrijfstijl: Ik zal kijken of ik nog een stukje kan vinden, alles staat op mijn oude laptop.
    Idee: Ik hoop dat we samen iets kunnen bedenken ^^
    Vertelstandpunt: Ik heb altijd in de Ik-persoon geschreven, maar sta open voor verandering ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    @Klang alvast bedankt voor het invullen


    Ik wil vrij zijn zoals de wind