• Nou we zijn met totaal met 16, maar van de 16 zijn we maar met 4 meisjes. Ik en mijn 3 vriendinnen hebben echt bijna altijd ruzie met die 12 jongens. In begin waren ze nog oke, maar nu echt totaal niet meer. Ik kon het altijd verdragen dat ze soms wat stoer deden maar vandaag de les voor de middag speeltijd werd het teveel. De jongens noemden mij en mijn 3 vriendinnen hoeren en draken en ze begonnen te zeggen dat we beter in een andere klas konden dat dan de klas heel stoer was. En ik ben iemand die opvliegend is dus ik reageer daar direct op dus ik zei. 'Hou je mond.' en dan begon zo een jongen tezeggen van. 'Hebben we aan jou iets gevraag ofso bitch?' en de leerkracht vond gewoon chil dat hij dat zei. Mijn vriendin werd heel kwaad en begon met haar met haar map tegooien. Ik zei 'Ja meneer dit vind ik echt niet normaal.' en toen begon een andere kerel over mijn moeder en toen waren ze echt tever gegaan. Ik gooide mijn pen naar zijn kop en dan begonnen hun ook met pennen tegooien enso. Toen kwam de directeur naar onze klas enso. En op de speelplaats begon zo die ene kerel weer die mijn moeder begon uit teschelden en hij begon weer van 'Je moeder is zo lelijk dit dat.' ik heb hem gewoon geslagen. Hij moet echt niet over mijn moeder gaan beginnen... Ik vind hun echt kinderachtig we zitten in hemelsnaam in het 3de middelbaar! Ze zijn allemaal 15 en worden 16. Jesus waar gaat de wereld echt naar toe. Ik haat zo mijn klas man. Iemand ook ruzie met mensen van hun klas?

    Edit: Nu gaan ze op facebook allemaal berichtjes naar ons sturen waar in staat dat we het gratis doen enzo. --

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:18 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    mylovestom schreef:
    -steekt hand op heeft hekel aan jongens-
    alles jongens zijn hetzelfde heb je HE-LE-MAAL niks aan!


    Dat is niet waar. Er bestaan ook jongens op deze wereld die zich wel normaal kunnen gedragen ^^


    26 - 02 - '16

    Ik snap dat het moeilijk is, maar je moet er gewoon niet op ingaan. Je kan hieraan zo merken dat het blijkbaar echt nog zielige jongetjes zijn, dus ze zijn het niet waard om op te reageren. Gewoon ene oor in, andere oor uit :]


    Alis volat propriis.

    Templesmith schreef:
    O dear... :W
    Zo zijn die jongens van het techniekgebouw ook, vreselijk.
    Ze vinden ons, de VWO'ers, allemaal omhooggevallen sletten, maar ik negeer ze. (bloos)
    Ik weet toch wel dat ik niet zo ben, so I don't give a shit.

    Deze jongens zijn ook van het techniek gebouw! Hun denken echt van ja wij doen bouw enzo dus wij zijn stoer met hun pakje altijd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    (Y)me too


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pitera schreef:
    (...)
    Ohja, ze moet het vooral allemaal maar over zich heen laten komen -__- Advies van de eeuw.

    OT: Heb je geen mentor of directeur waaraan jullie je verhaal kwijt kunnen? En anders een vertrouwenspersoon? Dit is echt niet normaal, en moet echt aangepakt worden!

    Nou nee, want wij en de jongens hebben een verschillende mentor. Eigenlijk zitten er 2 klassen samen. Ik zit in 3vv en die jongens in 3Bh. Mijn richting is voeding verzorging en die van de jongens is Bouw en hout. Dus bij de hoofdvakken zitten hun niet in onze klas en daar ben ik zo blij om. Maar dan zoals bij wiskunde nederlands frans engels enso zitten hun wel bij ons. En hun mentor laat hun gewoon lekker doen, omdat hij is een keer zei tegen mijn mentor dat we verwende trienen waren. Wtf? en onze mentor was dan helemaal boos op hem omdat hij dat zei enso. Ik weet het heel raar maar ja. Maar er zijn 2 klassen van mijn richting ik zit dus in 3vv1 en mijn andere vriendinnen in 3vv2 dat os eigenlijk het zelfde maar anders werd de klas tegroot en in hun klas zit ook zoon paar jongens van het techniek gebouw maar die jongens zijn niet zoals die van ons. Ze hebben gewoon de stomste bij mij in de klas gedaan. En nu willen we gaan voorstellen om al die bouw hout jongens bij elkaar tedoen en 3vv bij elkaar maar dat gaat echt niet mogen denk ik. Dus dat word denk ik heel het jaar ruzie. en weetje binnen een maand moeten we nog allemaal samen op 3daagse he.. Misschien word het daar wel weer goed, maar misschien ook niet en dan word het waarschijnlijk echt oorlog.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik heb nog nooit ruzie gehad in de klassen waar ik in heb gezeten, ik heb altijd nog leuke klassen gehad (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sampler schreef:
    (...)
    Nou nee, want wij en de jongens hebben een verschillende mentor. Eigenlijk zitten er 2 klassen samen. Ik zit in 3vv en die jongens in 3Bh. Mijn richting is voeding verzorging en die van de jongens is Bouw en hout. Dus bij de hoofdvakken zitten hun niet in onze klas en daar ben ik zo blij om. Maar dan zoals bij wiskunde nederlands frans engels enso zitten hun wel bij ons. En hun mentor laat hun gewoon lekker doen, omdat hij is een keer zei tegen mijn mentor dat we verwende trienen waren. Wtf? en onze mentor was dan helemaal boos op hem omdat hij dat zei enso. Ik weet het heel raar maar ja. Maar er zijn 2 klassen van mijn richting ik zit dus in 3vv1 en mijn andere vriendinnen in 3vv2 dat os eigenlijk het zelfde maar anders werd de klas tegroot en in hun klas zit ook zoon paar jongens van het techniek gebouw maar die jongens zijn niet zoals die van ons. Ze hebben gewoon de stomste bij mij in de klas gedaan. En nu willen we gaan voorstellen om al die bouw hout jongens bij elkaar tedoen en 3vv bij elkaar maar dat gaat echt niet mogen denk ik. Dus dat word denk ik heel het jaar ruzie. en weetje binnen een maand moeten we nog allemaal samen op 3daagse he.. Misschien word het daar wel weer goed, maar misschien ook niet en dan word het waarschijnlijk echt oorlog.

    Dat verklaart alles. Ze zijn gewoon dom. :'D


    Where there is a sea there are pirates...