• De stelling van deze week luidt:
    We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alphonse schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.

    + hun verdienen ook rust, het is niet altijd gemakkelijk in de spotlights te staan en dan nog eens rekening mee te houden.

    Absoluut. Ze hebben er dan wel zelf voor gekozen, maar er zijn altijd dingen die wij niet hoeven te weten.


    Miep

    Alphonse schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    Niets meer aan toe te voegen.


    'Darling, just hold on'

    Eens. Ik zou echt gek worden, denk ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Eens. Ik zou echt gek worden, denk ik.


    26 - 02 - '16

    Zeker! Het zijn ook maar mensen alleen hun talenten kent iedereen.


    Follow your dreams, they won't follow you

    Eens. Ik vind het sowieso nogal raar dat mensen zich op zo'n manier willen bezighouden met het leven van mensen die ze niet eens persoonlijk kennen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Alphonse schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ja. Anders word je toch gek van al die aandacht. Dan is het gewoon niet meer leuk

    Ja, en niet alleen hun maar ook hun fmilie, vrienden enz.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Eens, zij hebben ook nog een leven naast beroemd zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Eens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alphonse schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Macavity schreef:
    Absoluut. Ze hebben er dan wel zelf voor gekozen, maar er zijn altijd dingen die wij niet hoeven te weten.


    Deep inside, I've never felt alive