• Okeei, ik wil dus echt heel graag een tumblr pagina opzetten omdat ik graag een blog wil beginnen. Maar ik weet echt niet hoe het werkt. Ik heb al meerdere malen echt gekeken hoe je je profiel kunt aanpassen en zo, maar ik snap het gewoon écht niet. Ik zie bij heel veel mensen hier op quizlet echt super mooie profielen. Maar hoe stel je bijvoorbeeld een achtergrond plaatje in? Zou iemand hier zo aardig willen zijn om het mij een beetje uit te leggen?(bloos)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bij sommige themes kan je dat aanpassen c: Niet bij allemaak though c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je kan themes zetten, en dan bij sommmige kan je de achtergrond aanpassen en bij sommige niet..
    Bij de meeste kan je ook een foto bij je description doen en muziek op je page zetten. Dan moet je even bij een paar themes kijken en op 'customize' klikken, dan kun je zien of er een achtergrondfoto bij kan of niet.


    Smiling but close to tears.

    Cumberbatch schreef:
    Bij sommige themes kan je dat aanpassen c: Niet bij allemaak though c:


    Bij verschillende themes? Hoe kun je die verschillende themes dan instellen?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cerebellum schreef:
    (...)

    Bij verschillende themes? Hoe kun je die verschillende themes dan instellen?

    Ehm. Je gaat naar je dashboard, je klikt op je eigen avatar helemaal bovenaan, dan kom je op je eigen pagina. Dan klik je op customize helemaal in de rechterbovenhoek. En dan klik je op 'Themes'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Ehm. Je gaat naar je dashboard, je klikt op je eigen avatar helemaal bovenaan, dan kom je op je eigen pagina. Dan klik je op customize helemaal in de rechterbovenhoek. En dan klik je op 'Themes'


    Ja, gevonden(:
    Thx. Ik ga nu nog wel wat verder proberen. Hopelijk kom ik er verder zelf uit ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.