• 'Ik had nooit gedacht dat ik pure romantische liefde ooit nog eens zal voelen. Dat ik ooit weer gekust zou worden door een abnormaal mooie jonge man, die jonge man die mijn leven compleet veranderde toen ik aan het schrijven was aan de rivier, en die jonge man mijn verloren blaadje opraapte en aan me gaf. Ik had nooit gedacht dat ik mijn leven op zou geven voor Damon Salvatore. Een arrogante, egoïstische kwal die toch mijn hart stal en die me toch liefde gaf. Ik had het nooit gedacht..'

    Athena Catalona Nouve gaf haar leven op voor haar ware liefde. Athena had deze liefde nog nooit gevoeld, en dat voor een vampier. Athena werd uitgehuwelijkt door haar vader met een keizer van Italië. Maar Athena wou niet trouwen, ze wou voor altijd bij Damon Salvatore zijn. Misschien kwam die droom 'voor altijd' wel uit.


    NEEDTHISSTUFF
    - Beste vriendin Athena,
    Bro
    - Beste vriendin Damon,
    - Vriendin Stefan Salvatore (!)
    - Overige rollen, mag je zelf bedenken.
    Elena bestaat niet in dit verhaal!

    JUSTTHEINFO
    - Rol:
    - Naam:
    - Achternaam:
    - Leeftijd:
    - Karakter:
    - Uiterlijk: foto, beschrijving
    - Nationaliteit:
    - Extra:

    THATSIT

    Neem een abo, ik waarschuw niet.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 20:31 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Beste vriendin Athena
    Naam: Mercedes
    Achternaam: Bentley
    Leeftijd: Twintig
    Karakter: Mercedes is een gelukkige en vrolijke meid. Ze geniet van haar leven op haar eigen manier, ze lacht bijna contstant en dat maakt haar erg vrolijk. Ze leeft in haar eigen wereldje, waar ze niet makkelijk uit te halen is. Ze is dromerig, zweverig en soms heeft ze niet eens door wat ze werkelijk zegt. Ze legt ondanks dat ze in haar eigen werldje leeft makkelijk contact met mensen, ze maakt snel vrienden en ze staat ook erg open voor nieuwe mensen. Ze is zeer intelligent, en dat zouden mensen niet achter haar zoeken. Ze komt vaak dommer over omdat ze zo dromerig doet, daarom houden mensen liever afstand van haar omdat ze nogal raar over kan komen. Je kan erg met haar lachen omdat ze een eigen stijl van humor heeft, haar lach is daar in tegen erg aanstekelijk en mensen moeten vaak lachen van haar lach. Je kan goed zien wanneer Mercedes van iets aan het genieten is, dan heeft ze kleine pretoogjes en haar lach is bijna van oor tot oor. Je kan ook goed zien wanneer Mercedes iets niet leuk vind, dan staart ze boos voor zich uit en is haar mond stijf dicht getrokken. Ze kan vaak ontevreden overkomen, daarmee ook arrogant en erg bot. Maar zo is ze niet, zo komt ze alleen maar over. Ze is juist erg dankbaar en open voor mensen die haar wat willen schenken, ze kan van alle kleine dingen al erg gelukkig worden en ze is dan mensen erg dankbaar. Ze komt haar beloftes altijd na, hoe veel ze er ook voor moet doen, ze doet het wel. Ze is trouw aan mensen en ze laat iemand niet snel stikken, omdat ze mensen behandeld zoals zij ook behandeld zou willen worden. Ze is harstikke sociaal en als er iemand leuk in het openbaar is, is zij het wel. Ze schaamt zich niet gauw en ze doet vaak gekke dingen, niet om aandacht te krijgen maar omdat ze het leuk vind om dingen te doen, die andere mensen niet zomaar in het openbaar zouden doen. Ze is erg feesterig en ze bouwt van elk saai feest en topfeest. Ze is nog steeds een trotse maagd, hoe vaak ze ook is verleidt door een jongen, ze houdt het tot in het huwelijk. Omdat ze zo is opgevoedt, maar ook omdat het haar manier van leven is. Ze leeft ook erg simpel, haar kleding is niet duur en haar huis is erg simpel ingericht. Dat doet ze uit respect voor de arme mensen, wat veel mensen niet kunnen begrijpen. Ze vast ook één keer in het jaar, maar dat zou voor haar niet nodig zijn met haar dunne lichaam.
    Uiterlijk: Mercedes. Ze heeft oranje lange haren, ze zijn meestal stijl en de kleur is helemaal naturel. Haar ogen zijn blauw, maar omdat ze niet erg groot zijn zien de meeste mensen dat niet. Ze draagt een normale hoeveelheid make-up, omdat ze niet wil opvallen met een nepuiterlijk. Ze is lang en dun, wat ze van haar moeder geërft heeft. Haar gezicht lijkt vooral op die van haar vader, vindt ze jammer genoeg zelf. De meeste mensen vinden haar toch op haar moeder lijken, maar niemand weet van wie ze haar oranje haren heeft. Ze draagt meestal gewone kleding en normale schoenen, ze vindt al dat poespas niet nodig en ze is het liefste zo natuurlijk mogelijk. Ze heeft wel een klein armbandje om, die ze vanaf haar tien al omheeft. Die heeft ze gekregen van een oude vrouw op Ibiza, ze vond Jina zo'n bijzondere meid en ze vond haar karakter erg sterk. Ze kende de vrouw van haar kleine winkeletje, waar ze fruit verkocht.
    Nationaliteit: London - Engeland
    Extra: Weinig mensen weten dat Jina erg goed kan dansen. Het was altijd haar droom geweest om te dansen voor een groot publiek, maar mensen wilde niet zien hoe goed Jina was. Ze stak altijd met kop en schouders boven de rest van de danseresjes uit, maar niemand wilde haar. Ze werd altijd al wat verstoten door de rest, hoe goed en lief ze ook was. Nooit hebben zij en haar moeder begrepen waarom, maar haar moeder had hetzelfde probleem. Haar moeder zingt de sterren van de hemel, maar zij werd nooit gevonden door iemand, nooit wilde iemand zien dat zij talent had en er werden andere mensen uit gekozen om de ster te zijn. De moeder van Jina heeft nog steeds de wens om Jina eens te zien stralen, maar Jina heeft de hoop opgegeven. Ze heeft zich erbij neer gelegd dat ze moet leven zoals ze nu leeft, ze is dan niet gelukkigste van de wereld maar ze is zoals ze is.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 19:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - Rol: Vriendin Stefan
    - Naam: Caitlyn (bijnaam= Lyn)
    - Achternaam: Thompson
    - Leeftijd: 19
    - Karakter:Verlegen maar toch dapper als het moet. Staat niet graag in de spotlight en heeft een hekel aan ruziemakers. Caitlyn is dol op lachen, zingen en dansen. Niet dat ze goed kan zingen hoor, ze vindt het gewoon leuk om te doen. Verder is ze erg romantisch, eerlijk en trouw aan familie, vrienden en geliefden. Lyn is erg slecht in liegen daarom dat ze het zo weinig mogelijk doet.
    - Uiterlijk: Foto Caitlyn is 1m73, ze heeft lange bruine haren dat van nature bekt. Haar ogen zijn zo donkerbruin dat ze haast zwart lijken. Ze is erg smal en wil nog dunner zijn. Ze heeft een Tatto op haar heup staan.
    - Nationaliteit:Amerikaanse - Texas
    - Extra: Lyn is voor een deels spaans zonder dat ze het zelf weet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Wat jij vindt dat het beste past (:
    Naam: Aurora
    Achternaam: Casanova
    Leeftijd: 19
    Karakter: Aurora is een vrolijk meisje met een mooie glimlach. Ze lacht vaak en ze houdt er van om mensen aan het lachen te maken en andere gelukkig te zien. Ze heeft een goed gevoel voor humor en ze maakt graag sarcastische opmerkingen waardoor iedereen altijd plat ligt van het lachen. Aurora kan redelijk fel uit de hoek komen als iemand een opmerking over haar familie of vrienden maakt. Ze heeft een grote mond en zegt altijd de waarheid. Ze geeft mensen bijna nooit een tweede kans, alleen als ze zichzelf ermee pijn doet als ze die persoon geen tweede kans geeft. Aurora is een echte losbol. Ze houdt van feestjes maar ze drinkt nooit alcohol. Ze wordt vaak raar aangestaard als ze gewoon een Fanta besteld in plaats van bier. Ze amuseert zich liever nuchter dan zat en de volgende dag met een reuze kater rond te lopen. Ze houdt van sporten, maar ze is er niet goed in. Ze bekijkt het leven altijd door een roze bril en ze is bijna altijd positief.
    Uiterlijk: komt
    Nationaliteit: Spaans-Colombiaans
    Extra: Aurora heeft haar vader nooit gekent. Haar moeder was maar een flirt en hij wist waarschijnlijk niet eens dat hij een negentienjarige dochter heeft. Niet dat hij lang geleeft heeft. Aurora's moeder, Melanie Casanova, was een heks en had liefdesverliefd door haar zomerliefde. Ze beviel van Aurora en vermoorde vlak voor haar geboorte haar vader. Aurora weet niet dat haar moeder een heks is, maar ze weet wel dat er iets raars is met haar moeder. Ondanks alles zijn moeder en dochter de beste vriendinnen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    - Rol: Beste vriendin Damon.
    - Naam: Samantha.
    - Achternaam: Andrews.
    - Leeftijd: 18 jaar.
    - Karakter: Samantha is een heel energiek meisje. Ze houdt ervan om grapjes uit te halen en maakt het liefst de hele dag lol. Ze straalt heel van blijdschap uit en weet ook heel snel mensen om haar heen op te vrolijken. Als je advies nodig hebt, ben je bij Samantha aan het goede adres. Ze zegt altijd meteen wat ze denkt en soms een beetje te snel.. Ze houdt er soms wel van om in het middelpunt van de aandacht te staan en vind het geweldig om op Damon's rug te klimmen.
    - Uiterlijk: Samantha heeft bruin stijl haar. Ze heeft warme bruine ogen en lacht bijna altijd. Ze kleed zich altijd volgens de laatste trends en houd van vrolijke kleuren. Ze loopt het liefst op schoenen met een hak eronder.
    - Nationaliteit: Amerikaans - New Jersey.
    - Extra: Samantha heeft een zonnebrillen verslaving. Ze gaat het huis niet uit zonder zonnebril.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 1:39 ]

    - Rol: Beste vriendin Damon
    - Naam: Taylor
    - Achternaam: Cruz
    - Leeftijd: 23
    - Karakter: Taylor is een echt feestbeest. Haar humor is even Cynisch en Ironisch als die van Damon. Ze is opzich wel lief als je ze kent maar als je aan iemand komt die haar dierbaar is is ze een echte bitch en zal ze je het bloed van onder je nagels halen. Ze houd er van mensen te pesten uit liefde maar kan ook heel serieus zijn. Ze is zeer energiek,maar heeft altijd haar eigen meningen. Ze gaat de anderen niet volgen omdat zij anders denken. Ze heeft Liefst een goede vriend - Hier damon- dan 100 nep-vrienden.
    - Uiterlijk: Taylor Heeft een heel kinderlijk lachje waar ze menig mens mee kan betoveren. Haar ogen zijn fel blauw en groot. Ze is 1m64,maar je mag ze niet onderschatten ze kan best haar mannetje staan naast Damon. Ze is heel slank en op de kant van heel mager. Ze heeft op haar wijs vinger op de zijkant "shhh.." getatoëeerd staan.
    - Nationaliteit: Sloveens
    - Extra: Ze kan Frans,Engels,Nederlands en Sloveens.


    all I want is the taste that your lips allow