• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen zouden wat blijer moeten zijn met zichzelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens! Je moet het met jezelf doen de rest van je leven. Je kan niet even een ander lichaam en een andere gedaante aannemen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Mee eens! Je moet het met jezelf doen de rest van je leven. Je kan niet even een ander lichaam en een andere gedaante aannemen ;)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Als je een minpunt van jezelf wordt aangepraat ben je daar echt niet makkelijk vanaf te brengen, hoor. Ik wenste dat ik zelf ook zo blij was met mezelf, maar nee, dat ben ik niet. En ook ik kan daar niets aan veranderen.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Eens, als je niet van jezelf kan houden kan je ook niet van iemand anders houden.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    nerveus schreef:
    Mee eens! Je moet het met jezelf doen de rest van je leven. Je kan niet even een ander lichaam en een andere gedaante aannemen ;)


    Agree_O_


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    oneens, zonde van al die plastische chirurgen die daar helemaal voor gestudeerd hebben, dan zouden die nu werkloos zijn.

    nerveus schreef:
    Mee eens! Je moet het met jezelf doen de rest van je leven. Je kan niet even een ander lichaam en een andere gedaante aannemen ;)

    Plastische chirurgie ftw. :9~
    Soms zijn er dingen die je écht niet mooi vind aan jezelf. Maar over het algemeen moet je wel tevreden over jezelf zijn, ja. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Plastische chirurgie ftw. :9~
    Soms zijn er dingen die je écht niet mooi vind aan jezelf. Maar over het algemeen moet je wel tevreden over jezelf zijn, ja. (':


    Eens. ^^


    Maar ook eens met de stelling, omdat je ondanks alles toch van jezelf moet (leren) houden. Zij het met wat hulp van dingen eventueel. (krul)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 0:15 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Soms lukt dat echt niet, hoor.
    Ik ben ook totaal niet blij met mezelf, maar ja. Het is nu zo en daar leg ik me bij neer...

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 0:21 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Eens, maar makkelijker gezegd dan gedaan.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Eens

    eens, heel veel mensen hebben een slecht zelfbeeld van zichzelf, terwijl ze dan juist meer goed zijn dan slecht


    A woman's best make up is her smile

    Liebje schreef:
    Ja, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.


    .

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker