• Ik heb sinds twee/drie dagen weer een nieuw vriendje. Ik ben echt heel gelukkig met hem. Maar ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. Telkens weer moet ik tegen ze liegen, en telkens weer gaan ze erover zeiken. Ik word er gek van. Pas probeerde mijn moeder m'n dagboek af te pakken en op msn mee te lezen. Maar msn is gewoon privé en daar heeft mijn moeder niets mee te maken vind ik. Als ik dan msn niet wil laten zien, vragen ze of ik geheimen voor ze heb en begint het hele gezeik opnieuw. 'Je neemt geen verkering met die en die...' Dan ontken ik alles wat ze zeggen dan houden ze op. Gelukkig klap ik dan nog net niet dicht. Maar ik word er gewoon gek van. Ik heb het mijn vriendje ook al vertelt en hij houdt er rekening mee. We hebben afgesproken dat we niet heel close gaan doen op mijn verjaardagsfeestje. Hij snapt de situatie ook en steunt me de hele tijd. Hij is echt geweldig. Ik wou dat ik makkelijke ouders had waarmee ik dit geluk kon delen..

    Sorry voor mijn gezeik. Ik zit 'm helemaal te freaken hier, ik word gek, ik moest het gewoon even kwijt.


    26 - 02 - '16

    als ik jouw was zou ik gewoon eerlijk zijn tegen je ouders..
    Zal je echt opluchten en als jij gelukkig met hem bent, is het niet aan je ouders om te oordelen ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vind je vriendje heel lief dat hij er zo rekening mee houdt! Echt rot at je ouders zo doen, want dat maakt de relatie er niet leuker op. Probeer het ze ander voorzichtig te brengen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Charleston schreef:
    als ik jouw was zou ik gewoon eerlijk zijn tegen je ouders..
    Zal je echt opluchten en als jij gelukkig met hem bent, is het niet aan je ouders om te oordelen ;)


    Bij mijn ouders valt het niet voorzichtig te brengen. Ze flippen direct en gaan dan gelijk zeiken dat mensen me een hoer gaan vinden of zo.


    26 - 02 - '16

    Mutant schreef:
    Ik vind je vriendje heel lief dat hij er zo rekening mee houdt! Echt rot at je ouders zo doen, want dat maakt de relatie er niet leuker op. Probeer het ze ander voorzichtig te brengen?


    Alis volat propriis.

    Zulke ouders heb ik nou ook, die de hele tijd controleren wat ik doe op de computer. :s


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Zulke ouders heb ik nou ook, die de hele tijd controleren wat ik doe op de computer. :s


    Ook ouders die je de grond in stampen en je dwingen het uit te maken zodra je een vriendje hebt?


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Ook ouders die je de grond in stampen en je dwingen het uit te maken zodra je een vriendje hebt?


    Ja, als ik met een jongen zou thuis komen.. ik wil de reactie van m'n ouders dan niet eens weten.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Troll schreef:
    (...)

    Ook ouders die je de grond in stampen en je dwingen het uit te maken zodra je een vriendje hebt?

    Dat was bij mij eerst ook ;c En ik mag hem eigenlijk nogsteeds maar 2 keer per maand zien. Dus spreek ik heel vaak af met "vriendinnen" (bloos) Naja, tegenwoordig zijn ze niet meer zo erg ;d


    Alis volat propriis.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ja, als ik met een jongen zou thuis komen.. ik wil de reactie van m'n ouders dan niet eens weten.


    Wat mijn ouders dan doen, voornamelijk mijn moeder, is inpraten op mijn gevoel tot ik dichtklap en niets anders meer kan dan huilen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:42 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zou het ze rustig brengen, stille hints als 'wat zouden jullie zeggen als ik bijvoorbeeld een vriendje had?' of 'zou mijn vriendje aan bepaalde eisen voor jullie moeten voldoen of niet?'


    Smiling but close to tears.

    Heb je vaak nieuwe vriendjes dan? Want dan kan ik me ook wel een beetje voorstellen dat ze er moeilijk over gaan doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mutant schreef:
    Ik vind je vriendje heel lief dat hij er zo rekening mee houdt! Echt rot at je ouders zo doen, want dat maakt de relatie er niet leuker op. Probeer het ze ander voorzichtig te brengen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Youngweezy schreef:
    Ik zou het ze rustig brengen, stille hints als 'wat zouden jullie zeggen als ik bijvoorbeeld een vriendje had?' of 'zou mijn vriendje aan bepaalde eisen voor jullie moeten voldoen of niet?'


    Geloof me, dat gaat niet werken. Ik heb al zoiets geprobeerd, maar achterdochtig als mijn ouders zijn zoeken ze overal iets achter. Ik heb zo vaak tegen ze moeten liegen hierover, dat dit geen zin meer gaat hebben. Ik weet het; ik had niet mogen liegen. Maar ik kan niet anders want mijn ouders dreigen gewoon. Met dingen als 'Wat mag ik doen als je wel verkering hebt' en onmogelijke dingen als 'Beloof me dat...' en ik ben gewoon heel onzeker daarin..


    26 - 02 - '16

    Wow okee dat is wel kut.
    Mijn moeder is juist hartstikke vrij in die dingen, misschien wat te vrij :'D


    -

    Taize schreef:
    Heb je vaak nieuwe vriendjes dan? Want dan kan ik me ook wel een beetje voorstellen dat ze er moeilijk over gaan doen.


    Voor hun idee wel. Maar er zit meestal wel een maand tussen (of meer)


    26 - 02 - '16