• Zouden jullie dat doen? Bij een jongen, of meisje natuurlijk, slapen die je net een week en 1 dag kent? (clown)
    En dan niet als gewoon vrienden hehe.


    -

    Nee, ik denk ook niet dat mijn ouders het er mee eens zullen zijn, haha. :W Maar als je hem echt leuk vind, wat houdt je dan tegen?


    To infinity and beyond •

    Nee. Als gewoon vrienden: ja. Anders niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vrees dat mijn ouders dat niet goed zouden vinden... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Gregory schreef:
    Nee, ik denk ook niet dat mijn ouders het er mee eens zullen zijn, haha. :W Maar als je hem echt leuk vind, wat houdt je dan tegen?

    Ja ik ga het ook gewoon doen hoor, maar ik vroeg me af of mensen hier dat ook zouden doen :'D


    -

    Totally! :D

    Als ze knap is tenminste :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, I don' t see why I wouldn' t?


    We're all mad here.

    Ja,

    Ik wil mijn ouders nog geen trauma bezorgen. (cat) Maar ja, als jij hem/haar leuk vind, wat houd je tegen? (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja mijn moeder is het er ook niet mee eens hoor :W Ze zei ''Ik sta er niet om te juichen maar ik kan geen nee zeggen tegen mijn 19 jarige dochter'' (joehoe)


    -

    Nee niet 1 week en 1 dag.


    Here & Now

    gewoon doen ;)
    zou ik ook doen dusja:P
    En als je hem/haar echt leuk vind, why not?


    I solemny swear i am up to no good

    Hmm. Ik vind het moeilijk om te beoordelen aangezien ik zelf niet in die situatie zit, en zelfs nog nooit een vriendje heb gehad, maar nee. Ik denk niet dat ik seks zou willen met iemand die ik nog maar een week ken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Unnoted schreef:
    Hmm. Ik vind het moeilijk om te beoordelen aangezien ik zelf niet in die situatie zit, en zelfs nog nooit een vriendje heb gehad, maar nee. Ik denk niet dat ik seks zou willen met iemand die ik nog maar een week ken.

    ja, maar ze zegt toch ook niet dat ze sex met hem gaat hebben ?:W
    - kan natuurlijk wel maar dat moet je zelf weten, zolang je het maar wel veilig doet hehe ^^, moederfiguur hiero xD-


    I solemny swear i am up to no good

    Unnoted schreef:
    Hmm. Ik vind het moeilijk om te beoordelen aangezien ik zelf niet in die situatie zit, en zelfs nog nooit een vriendje heb gehad, maar nee. Ik denk niet dat ik seks zou willen met iemand die ik nog maar een week ken.

    Hangt er ook vanaf of je al seks hebt gehad en hoe de situatie is met die jongen natuurlijk (bat)


    -

    DavidGuetta schreef:
    (...)
    ja, maar ze zegt toch ook niet dat ze sex met hem gaat hebben ?:W
    - kan natuurlijk wel maar dat moet je zelf weten, zolang je het maar wel veilig doet hehe ^^, moederfiguur hiero xD-

    Hehe ik zal erom denken mama :'D


    -