• Nadat ik iets gedownload had dat al mijn liedjes zonder cover in iTunes zou fixen, resette mijn PC en was heel mijn bibliotheek met 715 nummers weg!

    Dat vind ik zó kut hé, nu moet ik alles opnieuw erin importeren...

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 16:31 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is heel kut!


    Je moet worden wie je bent.

    Omg :o
    dat is echt vreselijk !
    Veel suc6 ermee !


    wth.

    Damn, dat is echt vervelend D: D: D: D: Ik zou hem ook zwaar freaken, aangezien dat mij ook al een paar keer gebeurd is >:


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat had ik ook! Echt suckage.. Maarja ik heb nu weer alles (thank god..)


    Fat chance.

    Ah oh. Succes ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    Damn, dat is echt vervelend D: D: D: D: Ik zou hem ook zwaar freaken, aangezien dat mij ook al een paar keer gebeurd is >:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wow, meer dan 700:|
    Dat zuigt


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    omg o.O ik heb meer nummers maar dat suckt zwaar, suc6.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    omg o.O ik heb meer nummers maar dat suckt zwaar, suc6.

    Dat zuigt, ik zou dood gaan als ik mijn 10000+ nummers zou kwijtraken.

    KirstenSnaps schreef:
    Damn, dat is echt vervelend D: D: D: D: Ik zou hem ook zwaar freaken, aangezien dat mij ook al een paar keer gebeurd is >:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Rifles schreef:
    Ah oh. Succes ermee!

    Ah dat heb ik al 4 keer gehad ofzo D: Zooooo kut!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is inderdaad erg irritant! Maar misschien kan dit je helpen:

    In je map mijn muziek staat toch een map met iTunes bibliotheek? Of ergens anders, ligt aan je instellingen. Daar staan een hoop bestandjes in met rare namen. Volgens mij iets van 2 letters gevolgt door een cijfer. En allemaal in andere mapjes.

    Daar staat een kopie van je bibliotheek. Als het goed is zijn dat alle liedjes die in je bibliotheek van iTunes stonden, of in ieder geval een gedeelte ervan. Je moet ze dan alleen nog renamen.

    Als je je liedjes op een iPod of dergelijke nog wel hebt staan, kun je zodra je je ipod aansluit in de map van je ipod gaan en daar nog wat liedjes weg kopieren. Zelfde verhaal: bestandjes met een rare naam en je zal ze er zelf weg moeten kopieren en renamen. Je moet dan zeg maar daan deze computer, Ipod van .... en dan daar ff zoeken.

    Weet niet of je er wat aan hebt, maar zo kun je in ieder geval misschien iets terug krijgen..

    Dat heb ik ook ooit eens gehad, met een computer crash.

    Kon ik meer dan 10.000 nummers overzetten vanaf m'n Ipod naar mijn computer en één voor één opnieuw hernoemen.:Y)

    (Aangezien Itunes de nummers onder heel rare benamingen opslaat!)

    Sucks! Succes ermee!

    -
    Edit, stomme spelfout. :')

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 0:10 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell