• heey,

    Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, en daarbij heb ik julie hulp nodig!
    Ik wil namelijk een verhaal schrijven over een meisje dat nachtmerries heeft, en dat dat opgaat in het echte leven.
    Dat die dingen er dus echt in voorkomen.
    Bijv. ze droomt over een reuzensppin, en die komt daar dan ook echt in voor.
    Nou denk je waarschijnlijk wat voor flut verhaal word dit zonder inhoud? :)
    Maar ik kan je verzekeren dat dat dat niet word.
    Dus hier de vraag: Waar gaan jouw nachtmerries over?

    alvast bedankt!

    xxx

    EDIT: Ik heb al een begin van het verhaal. 1 persoon heeft me enorm geïnspireerd. Diegene leest het vanzelf wel. Verder mogen julie nog steeds julie engste nachtmerries opschrijven!
    Ik zal het vermelden als het verhaal online staat!

    Hij is online! This nightmare has to stop!

    xxx topic kan btw verwijdert worden,

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Clowns. Ugh die zijn eng en vies en bahyukiel.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    De dood. Ik droom bijna altijd over de dood, niet dat het allemaal nachtmerries zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat ik vast zit in een brandend huis heb ik vroeger heel vaak gedroomd.

    Dat ik te laat kom bij iets. Altijd D:. Ik ben namelijks dood bang om te laat te komen op iets :'D. Anders gaan ze over de raarste dingen (te veel fanatsie)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heel vreemd.
    Ik ben aan het lopen en plots struikel ik, dan wordt ik wakker en lijk ik nog steeds te vallen.
    Ooit had ik een droom dat ik uit een luchtballon viel
    & Heel vaak auto-ongelukken met mij aan het stuur

    heel vreemd dus


    Cool, neat, swell -Cry

    Zo ver ik me kan herinneren gaan mijn nachtmerries alleen over een dood van een familie lid (of me kat)die ik al een jaar niet meer heb gehad. Aan mij heb je niks :'D


    Shoganai i ne~

    Ik droom heel vaak dat ik al mijn vrienden, familie en iedereen waarom ik ook maar een beetje geef zie vermoord worden en dan op het einde zie ik wie het gedaan heeft en ben ik het zelf en schreeuw mezelf wakker. En dat is nog de minst enge van velen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 22:30 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb een keer gedroomd dat een winkelcentrum gegijzeld werd - of hoe noem je dat.
    Ik kon die man zien, hij had een pistool in zijn hand en had bloed over zijn gezicht lopen. Het was doodeng en net echt. Plots begon hij ook te schieten en toen werd ik gelukkig wakker.

    Maar ik zweette helemaal en trilde helemaal - uiteindelijk ook in tranen uitgebarsten en het was middenin de nacht. Nachtmerries hadden nog nooit zo'n impact om me gehad, dus dat was raar. 't Is ook de ergste nachtmerrie die ik ooit heb gehad, want ik heb eigenlijk nooit nachtmerries.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    -die moordenaar van saw
    -zo'n spookverhaal van een meisje dat slaapt en dat dan vermoord word door iemand die steeds zegt: ik sta op de trap, nu sta ik voor je deur, nu sta ik voor je bed.
    -als ik de trap op loop denk ik dat er dan een man voor de voordeur staat.

    eigenlijk droom ik daar niet over, maar denk ik er over als ik in bed lig en ik kan niet slapen.(en als ik dat dan denk kan ik nog minder slapen...)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    mijn raarste nachtmerrie ging over dat ik in een vroegere tijd leefde, en toen moesten alle ouders van alle kinderen op een soort plein verzamelen, en toen moesten ze allemaal in een soort van hok rennen en werden ze een voor een dood geschoten. en zo dus ook mijn ouders. toen ik wakker werd riep ik gelijk me moeder en ging haar knuffelen omdat ze nog leefde


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul


    En dan ben ik eerlijk.


    I can't even think straight.

    Ik droomde ooit eens dat ik in een huis was, met gekleurde puppies. Vervolgens waren de puppies hun koppen kwijt, en werden mijn armen afgehakt in mijn eigen kamer, met het dekbed dat ik destijds had, en het boek dat ik aan het lezen was naast me.

    Oja, ook heb ik eens heel erg gedroomd. Dat was bij ons op de camping, ik was op een feestje, en toen moest ik naar het toilet. Ik liep naar het wc-gebouw, en ik moest een rare deur door. Voor die deur stonden twee mannen, en ik vroeg wat ze daar deden. 'Er loopt hier een moordenaar rond,' zeiden ze. Ik dacht; ik ga snel naar het toilet en dan ben ik hier snel weer weg. Dus ik liep die deur door, en ik ging naar het toilet. Toen ik 'klaar' was, hoorde ik allemaal gegil, en ik ging snel kijken. Ik keek door het raampje van de deur, en daar stond een meisje in een witte jurk met lange, zwarte haren die voor haar gezicht hingen. Ze had een mes vast dat onder het bloed zat. Ze keek me recht in mijn ogen, en op dat moment werd ik wakker.

    Gosh dat was eng.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 22:42 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb geen nachtmerries :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik leefde gewoon in het nu. Het was een soort speciale dag. Niet veel mensen wisten erover maar de personen die erover wisten zaten allemaal veilig in hun kelder met alle deuren en ramen opslot. Er kwamen namelijk allerlei wezens los. Clowns, geesten, grote slangen, vampiers en weerwolven. Elke keer was ik net te laat met vluchten, ik wer elke keer gepakt door een vampier. Die mij en mijn vrienden ergens naartoe leidde. Op het laatste moment vermoorde hij ons. Deze droom heb ik elk jaar op een bepaalde dag en het is anders dan mijn anders dan mijn andere dromen, omdat ik niks kan veranderen en ik me er niet uit weg kan schreeuwen.
    Maar ik krijg ook vaak dromen dat ik moet toekijken hoe geliefden van mij worden vermoord.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Anhysbys schreef:


    En dan ben ik eerlijk.


    WHAHAHAHAHAHAH lol x'd


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.