• Heey,

    De laatste tijd gaat mijn bff echt veel meer met een ander meisje om. Zo veel dat ze mij soms niet meer opmerkt. En dat meisje waar ze mee omgaat, L. Heeft echt een hekel aan mij. Hoe ik dat weet? Nou, eerst tweette ze: 'M is mijn beste vriendin voor altijjjd' en later ontvolgde ze me. Later was ze op msn en toen vroeg ik waarom ze me ontvolgd had. Weet je wat ze zei? 'M en ik worde bffs voor altijd. En jij komt daar echt niet tussen. Bitch!'
    M is al 5 jaar mn bff. Ze heeft niet door dat L haar van me afpakt. Ik ben zo depressief, wat moet ik doen om mn bff terug te krijgen? Ik kan niet met haar praten. Op een of andere manier is ze super boos op me. Ik denk dat L iets stoms gezegd heeft ofzo...
    Help?

    Xx


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Stuur dit topic naar d'r.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    C18 schreef:
    Het tegen haar zeggen, oid? Misschien dat ze je dan als een jaloers kreng gaat zien, maar je hebt 't iig geprobeerd. En als ze je als een jaloers kreng gaat zien en niet bij zichzelf nagaat of er ook een kern van waarheid in je verhaal zal zitten, dan is het inderdaad niet de moeite om het een vriendin te noemen :].


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik denk dat je er niet veel aan kunt doen, het is een vrije wereld en iedereen maf zelf kiezen met wie hij/zij omgaat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Giants schreef:
    Stuur dit topic naar d'r.

    Zou ik niet doen. Dat heb ik namelijk wél eens gedaan, en het maakte alles alleen erger.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik denk dat je er niet veel aan kunt doen, het is een vrije wereld en iedereen mag zelf kiezen met wie hij/zij omgaat.

    Da 's waar, M mag wel met haar omgaan maar ik vind dat L niet zo kut tegen haar moet doen.. Ze pakt M echt letterlijk van haar af.. Ze mag (beste) vriendinnen met haar worden maar het is niet meteen de bedoeling anderen af te stoten en zo gemeen te doen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Precies wat er met míj gebeurde. Er komt ooit een Dag dat ze realiseert wat ze gedaan heeft.


    -