• Gister avond kreeg ik ineens jeuk in mijn linkeroor njaa, niks mis mee dacht ik. Werd ik vanochtend wakker kon ik ineens vet slecht horen, net alsof de boel verstopt zit bij de beide oren. Ik hoor zelfs mijn hartslag er in kloppen echt heel irritant!

    Ook jeuken ze best wel en af en toe steekt het even. Is dat oorontsteking of ben ik dan gewoon verkouden? Mijn stem klinkt ook best wel vol (Zo'n stem die je hebt als je verkouden bent xd) maar mijn neus is niet dicht ofzo ;o
    Ik dacht, voor ik de dokter ga bellen vraag ik eerst even of jullie dit herkennen en of dat ooronsteking zou kunnen zijn ;o

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik denk dat je gewoon verkouden bent want bij een oorontsteking doen je oren echt verschrikkelijk veel pijn.


    comfort in c h a o s

    Ik heb hetzelfde, volgens mij is er niets mis mee :'D Mijn neus is idd nog gewoon open, vond ik ook al raar. Maar ik ben wel beetje ziekjes :3

    Als je het zeker wil weten moet je dat aan een dokter vragen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eh, het kan wel hoor. Maar meestal heb je er ontzettende pijn nog bij -bij mij niet meer-


    SLOAN.

    Verkoudheid. Neusspray gebruiken en dan moet het minder erg worden


    Today will be Girl's Day party with you~

    Austen schreef:
    Ik denk dat je gewoon verkouden bent want bij een oorontsteking doen je oren echt verschrikkelijk veel pijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb op dit moment een ontsteking in mijn gehoor gang, wat wil zeggen dat ik niet echt pijn heb, wel héél veel last van jeuk. Alleen is er niets mis met mijn stem, dus bij jouw kan het wel gewoon een verkoudheid zijn. Ik denk de dokter het je wel zal kunnen zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.