• Applejack schreef op 26 okt 2011 - 11:29:
    Toestemming fotobewerkwedstrijd
    Hallo Passerby,
    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je fotobewerkwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier ^^
    Groetjes, Applejack



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 25 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor je je inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze coverwedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. In iedere ronde zal ik een paar stories plaatsen die een cover wensen. De eigenaar van de story stelt de voorwaarden op en je kiest zelf voor welke story je een cover maakt. Natuurlijk zou het niet leuk zijn moest één eigenaar alle inzendingen krijgen en de rest geen, dus daarom stel ik een limiet op per story, dit afhankelijk van het aantal kandidaten. Als we met 25 deelnemers kunnen starten, dan zullen er vijf stories beschikbaar komen en mag elke story maar vijf keer een cover krijgen.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om je nog uit te schrijven, maar dan zorg jij persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten en eventueel de wedstrijd stilleggen). Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander. Voor elke opdracht krijgen jullie twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met je inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om je voornaam op te geven. Indien je je username toch verandert, verwacht ik dat je dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.


    Hoe en wanneer indienen:
    Je upload je cover op Tinypic en stuurt hem enkel door naar mij. Ik zal deze dan in de bijhorende story plaatsen zodat iedereen er naar kan kijken.
    De deadline voor de derde opdracht is 29 december 2011.
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen ik jullie:
    Wij zouden het appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Nana
    Veranika
    -Eigenaars van de stories-


    Deelnemers:
    1. Amber
    9.0 • 8.8

    I • II • III • IV
    2. Anoek
    6.5 • 6.9

    I • II • III • IV
    3. Carlijn
    8.3 • 7.8

    I • II • III • IV
    4. Djené
    8.0 • 9.3

    I • II • III • IV
    5. Elena
    8.3 • 8.2

    I • II • III • IV
    6. Jana
    8.0 • 8.3

    I • II • III • IV
    7. Laura
    6.3 • 7.8

    I • II • III • IV • V
    8. Lies
    6.7 • 8.5

    I • II • III • IV
    9. Lizz
    7.0 • 8.3

    I • II • III • IV
    10. Manon
    8.3 • 7.3

    I • II • III • IV • V
    11. Marjolein
    7.1 • 7.9

    I • II • III • IV
    12. Selina (uitstel tot 12 februari)
    7.8 • 7.4

    I • II • III • IV
    13. Suzanne (uitstel tot 12 februari)
    8.9 • 9.2

    I • II • III • IV
    14. Tara
    7.5 • 8.7

    I • II • III • IV
    15. Thirza
    7.8 • 9.0

    I • II • III • IV


    Afvallers:
    * Ashley
    * Amy
    8.1

    I
    * Sandra
    8.6

    I
    * Noa
    7.5 • 8.3

    I • II


    Ronde 5: Halve finale

    Deze ronde zal ietsje anders in zijn werking zitten dan gewoonlijk. Het is de bedoeling dat je twee cover maakt, namelijk een voor een story van jurylid Veranika en een voor jurylid Nana. Welke story je kiest doet er niet toe, de keuze ligt dus volledig bij jezelf. We leggen je geen voorwaarden op en je hoeft ook niet te melden voor welke story je een cover maakt. Kies dus wat je denk dat jou het best ligt. Het is de bedoeling dat je de cover zowel zonder tekst als, indien vermeld, met tekst inlevert. Kijk goed naar de originele cover en wanneer je niet zeker over iets bent vraag het ons! Er zal niemand afvallen deze ronde. Enkel de mensen die zonder uitstel niet tegen de deadline indienen zullen van de lijst geschrapt worden.

    * Nana
    Keuze uit:
    - I'll help you break the walls down.
    - These things take time to grow.
    - Someting you won't see in a Disneymovie.
    - You are my joy from the inside out.
    - The music I heard once.x

    * Veranika
    Keuze uit:
    - Happy endings are stories that haven't ended yet.

    Je mag meerdere keren iets indienen tegen de deadline. Je laatst ingezonden cover wordt dan je definitieve cover. Vergeet niet om je cover ook zonder tekst in te dienen!

    Deadline: 5 februari 2012




    Verder wens ik iedereen veel succes en wie weet bij jij wel de beste covermaker van Quizlet!


    Ik wil niet deelnemen, maar ik heb wel interesse in een cover?
    Dan moet je je hier aanmelden.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zonder tekst
    Met tekst


    Cool, neat, swell -Cry

    3. Lies


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beste kandidaten
    Vandaag is nog een weekje voor de deadline. Ik heb jullie wat meer tijd gegeven mits dat sommige examens hadden, maar laat deze opdracht niet verwateren door de feestdagen. Ik probeer eveneens zo snel mogelijk de punten online te zetten. Vandaag zal jurylid Veranika de hare doorsturen, maar er is een auteur die jammer genoeg al mij berichten negeert.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Beste kandidaten
    Vandaag is nog een weekje voor de deadline. Ik heb jullie wat meer tijd gegeven mits dat sommige examens hadden, maar laat deze opdracht niet verwateren door de feestdagen. Ik probeer eveneens zo snel mogelijk de punten online te zetten. Vandaag zal jurylid Veranika de hare doorsturen, maar er is een auteur die jammer genoeg al mij berichten negeert.

    Welke auteur?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Welke auteur?
    Van het verhaal van Midway, LWTomlinson.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Headbang --> SING


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    Headbang --> SING
    Ik heb het aangepast.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wanneer krijgen we de overige punten van de vorige opdracht? (Veranika + eigenaars van de stories)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Tartaros schreef:
    Wanneer krijgen we de overige punten van de vorige opdracht? (Veranika + eigenaars van de stories)


    Dit.

    Én IrishMiracle goes to Katnip and she goes to NeverLoseYou


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Prodigal is inmiddels Shatter.


    Hope goes lost but never dies.

    Sorry guys, ik had wat problemen. Mijn punten komen er sowieso vandaag aan.


    Olive

    Er is een user die niet reageert op mijn berichten terwijl ze wel online is. Veranika dient de hare vandaag in. Ze had het nogal druk met de examens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De deadline nadert!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Punten van jurylid Veranika staan online. Indien die ene user niet reageert, zal ik bij de ene groep enkel onze punten laten meetellen. Sorry voor het ongemak, maar ik kan er zelf ook niks aan doen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 18:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo de punten staan online!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?