• Ik en mijn broer liepen net na de snackbar en toen kwamen we een jongen tegen die met mij in de brugklas heeft gezeten.

    Hij is na na de brugklas van school gegaan en ik was hem uit het oog verloren. Hij zat op een scooter samen met zijn vriendin. Ik heb het altijd goed met hem kunnen vinden dus ik gaf hem een knuffel enzo. En toen hebben we nog een heletijd zitten praten. Hij vertelde me dat het nu beter met hem ging en hij nu werk heeft. En dat ze vanmiddag na de dokter zijn geweest en dat zijn vriendin zwanger is.

    Hij is zo volwassen geworden..

    Ja k weet dat hoort bij het leven maar het is raar om te zien...


    Hebben juilie ook die momenten dat je mensen ziet die je al heel lang niet heb gezien en je dan kapot schrikt?

    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?

    Nee, nog nooit (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Nee, nog nooit (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Whaha XD


    Ot; Nog nooit (:
    + Ik verlies mijn vrienden niet uit het oog ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Shoganai i ne~

    Laatst nog op het station zag ik mijn beste vriend uit de brugklas tot 4e van 't middelbaar. Hij was altijd het lelijke eendje, en ik maakte hem altijd 'belachelijk' (op een plagerige manier) om zijn gebrek aan mannelijkheid. Toen ik hem zag was hij ineens fucking heet, en hij was dus op weg naar zijn vriendin in Limburg. Dat was lief. (bloos)


    But uh. Z'n vriendin zwanger? Dude, met wat voor mensen ga/ging jij om? (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?

    +Daar moet eigenlijk het i don't wanne life and this planet anymore (als ik het goed schrijf )plaatje erbij :'D

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja best wel.
    Zo zijn enkele jongens waarmee ik in het lager gezeten heb, die toen altijd mager en lelijk waren, nu heel erg knap geworden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?

    Hij is zo volwassen geworden..

    Had 'ie wel mogen worden voor hij ervoor zorgde dat z'n vriendin zwanger raakte (joehoe)


    Alis volat propriis.

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Ex astris, sciencia

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.