• Kennen jullie de film Sucker Punch?
    Ik ging 'm dus net kijken en ik snap er echt heeeelemaal niks van, haha.
    Dus, iemand een idee wat nou de conclusie van die film is? xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In het begin hoor je de stem van de enige die het overleeft, maar dat weet je dan nog niet. Die praat over engelen van mensen die hun leven willen opofferen.
    Babydoll krijgt de opdracht op 5 (?) dingen te zoeken. 4 zijn er gegeven en de 5e moet ze zelf ontdekken.
    Samen met enkele anderen probeert ze die dingen te vinden en als ze met de opdracht bezig zijn, dan zitten ze in een subwereld.
    Uiteindelijk hebben ze alle elementen, maar weten ze niet wat het 5e is. Babydoll begrijpt ineens dat het 5e element haar leven is. Dus zij offert haar leven op voor de laatste overblijver.
    Dan krijgt Babydoll een lobotomie en de overblijver kan vluchten. En zij vertelt dan het 'verhaal' van die engelen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:24 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je moet je zelf overwinnen om sommige doelen te bereiken. En soms moet jij dingen opofferen voor het 'hogere.' En Babydoll had nergens om terug heen te gaan, dus dat was het logische om zich op te offeren, en haar dans die zo geweldig was maar je nooit zag.

    En ergens denk ik dat in je hoofd dingen altijd moeilijke lijken dan ze zijn haha. conclusie: De film is gewoon awesome.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:29 ]


    We're all mad here.

    Aah okee, het helpt wel dat ik nu weet dat die stem in het begin van dat ene meisje was.. Maar seriously, wat een vage film! ;s


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nop, die ken ik niet (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"