• Hey,

    Vanaf gistermiddag kreeg ik opeens geen mails meer van Q en gisteravond kreeg ik een pb van Rutger dat mijn mailadres het niet deed. Ik dus vanochtend op de computer in mijn mail kijken: verder niets aan de hand, ik kreeg gewoon mails binnen. Behalve van Q. Ik heb trouwens een g-mail mailadres.
    Nu ik hier in het LJH over klaagde, zei nog iemand hetzelfde probleem te hebben.
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben en waar zou het aan kunnen liggen? Of moet een admin hiernaar kijken?

    Edit: Oké, raar, maar nu heb ik wel opeens weer een Q-notificatie?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 11:54 ]


    Stenenlikker

    Ik heb hier ook last van. Met hotmail alleen. Gmail werkt wel.

    Dit doet me denken aan een paar jaar geleden toen mensen met hotmail ook geen meldingen meer kregen. Volgens mij werd toen als tijdelijke oplossing gezegd een gmail instellen als email en Q mails naar je hotmail laten doorsturen. Al weet ik niet meer hoe je dat doet. Of meldingen in je PB instellen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 10:33 ]

    Ik ook, met hotmail.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Volgens mij heb ik dat ook al heel lang. Met Live.nl (das gewoon hotmail, toch? Of Outlook of zoiets).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zahkriisos schreef:
    Ik heb hier ook last van. Met hotmail alleen. Gmail werkt wel.

    Dit doet me denken aan een paar jaar geleden toen mensen met hotmail ook geen meldingen meer kregen. Volgens mij werd toen als tijdelijke oplossing gezegd een gmail instellen als email en Q mails naar je hotmail laten doorsturen. Al weet ik niet meer hoe je dat doet. Of meldingen in je PB instellen.


    Dat kan ik me idd ook herinneren! Dat is geloof ik de reden dat ik nu een gmail-accout heb. Maar we kunnen toch niet eeuwig nieuwe mailadresen blijven aanmaken als iets het niet doet?
    En ik heb het ook graag in mn mail, omdat ik niet altijd op Q kijk, maar wel graag op de hoogte gehouden wordt.


    Stenenlikker

    Heb ik ook met outlook. Heb al geprobeerd om mijn account naar een van mijn gmail adressen om te zetten, maar daar krijg ik geen bevestigingsmail binnen.


    Ex astris, sciencia

    Ik ook! Hotmail indd.

    Oké, raar, maar nu heb ik wel opeens weer een Q-notificatie?


    Stenenlikker

    Ik kreeg ook een bericht terwijl ik de hele dag door gewoon e-mails heb ontvangen van andere dingen.. Weet niet wat het is.. Hoop dat ie het nu weer doet


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb er ook al last van, opeens sinds gisteravond. Vanmiddag deed hij het nog steeds niet. Dus hoop dat ie het snel weer doet

    En ik heb Gmail btw. Dat heeft het altijd gedaan... maar nu dus niet

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 20:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Geen idee hoe t komt

    ik heb er ook last van, ik gebruik g-mail


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb mijn inbox al gekuist, maar dat hielp dus niet.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Yeah. Ik heb er ook last van.


    The truth is out there.

    Ik wilde mijn e-mail adres veranderen maar kreeg maar geen e-mail op mijn gmail dacht dat het aan mij lag.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Puellae schreef:
    Ik ook! Hotmail indd.


    Same.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ook net een PB gekregen dat mijn emailadres niet werkt. Denk dat ik het maar mijn Gmail ga instellen tot het opgelost is.

    / What the fuck? Hij staat nog ingesteld op mijn Gmail van de vorige keer. Wat raar dat ik dan wel een notificatie krijg als ik een hoofdstuk activeer, maar van andere dingen niet.

    Mijn emailadres naar mijn hotmail veranderen heeft ook geen zin, omdat ik dus geen meldingen van Q krijg bij hotmail (en Gmail dus ook niet).

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 0:18 ]