• Goed. Ik mag voor kerst iets vragen van €200. Aangezien ik nu een iPod nano van 8GB heb, waar ik dus maar een héél klein deel van mijn muziek op kan zetten, zat ik te denken aan een iPod classic (160GB). Dat ding kost €230, dus dan moet ik nog €30 bijleggen, maar dat is geen probleem.

    Maar het punt is, als mijn telefoonabonnement in januari 2013 afloopt, neem ik sowieso een iPhone. Dat staat al vast.

    Maar nu weet ik dus niet wat het handigste is, gewoon een iPod classic kopen en vervolgens opnieuw een iPhone -met dan minder GB- in januari 2013, of het gewoon nog een jaar met mijn iPod nano uithouden en dan een iPhone met veel GB kopen :W
    Ik heb nu ongeveer 40GB aan muziek, dus dan wordt het sowieso een iPhone met 64 GB, maar dat is dan ook weer vet duur :')

    Wat zouden jullie doen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eh, waaw. Als ik jou was, zou ik dat geld aan mij geven, want ik weet zeker dat ik dat kan gebruiken.

    Maar geen idee eigenlijk..
    En kun je geen geheugenchip erbij vragen, bij die wat je nu al hebt?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 12:17 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Eh, waaw. Als ik jou was, zou ik dat geld aan mij geven, want ik weet zeker dat ik dat kan gebruiken.

    Maar geen idee eigenlijk..
    En kun je geen geheugenchip erbij vragen, bij die wat je nu al hebt?

    Voor zover ik weet kan dat bij een ipod niet? :'D
    En haha ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb 2 GB aan muziek, geen iPhone en geen iPod. (:
    Ik zou dan eerder gaan voor die iPod classic en de telefoon met minder geheugen. (:


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb 2 GB aan muziek, geen iPhone en geen iPod. (:
    Ik zou dan eerder gaan voor die iPod classic en de telefoon met minder geheugen. (:


    comfort in c h a o s

    iPhones zijn te mainstream (nerd)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    iPhones zijn te mainstream (nerd)

    I don't give a damn?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wacht verkeerd gelezen haha.
    Vraag dan een Classic , is altijd handig :3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 14:05 ]


    SLOAN.

    Ik zou voor de iPod Classic gaan (:


    Believe in yourself.

    Ik zou nog een jaar wachten dan ;d

    Venerdi schreef:
    Ik zou nog een jaar wachten dan ;d


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Venerdi schreef:
    Ik zou nog een jaar wachten dan ;d


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Hmm. Ik zou niet wachten op je iPhone. (:


    To infinity and beyond •

    ...Ik weet niet. Heb zelf een mp3'tje met 160 GB. Helaas past mijn muziek daat nog steeds niet op. Maar als je al een mp3-speler hebt, zou ik er geen bijkopen als je toch praktisch gezien hetzelfde ding in januari 2013 gaat krijgen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zou een classic vragen dan =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Herzie je mening over de iPhone, wie weet hoe slecht dat ding is in 2013..


    Get outta my head!