• Hoi,
    Gisteren is het uit gegaan tussen mij en mijn vriend na 2 jaar en 3 maanden. Geen beschuldigingen, want het was simpel: uit mekaar gegroeid en onovereenkombare verschillen. Maar toch doet het pijn. Ik kan me niet laten gaan, ik kan huilen voor 2 min en dan is het op, en 10 min later huil ik weer een paar minuutjes, maar het is nooit genoeg om me helemaal verlost te maken.

    Ik weet niet hoe ik me nu moet gedragen en wat ik moet doen? Mijn gedachten zijn één chaos en ik weet dat er nu bepaalde dingen zijn die ik moet doen, maar ik weet gewoon niet wat.

    Bijvoorbeeld: ik moet het mijn vrienden en familie vertellen, maar hoe? Ik weet het niet...
    - Foto's en statussen op bv fb en twitter, ...

    Kunnen jullie misschien dingen zeggen die ik nog moet doen, ik weet het echt niet meer...
    En misschien een beetje goede raad over hoe ik hem het snelst vergeet, het is nu echt zwaar...
    -Sorry als ik zoveel zeur, ik kan niet goed uit mijn woorden komen...-

    Je naaste vrienden en familie, zoals ouders, zou ik het persoonlijk vertellen. De rest hoort het in de loop van tijd wel. Sterkte, meid(flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Je naaste vrienden en familie, zoals ouders, zou ik het persoonlijk vertellen. De rest hoort het in de loop van tijd wel. Sterkte, meid(flower)


    Het probleem is, dat op de moment waarop ik het wil uitspreken ik heel hard begin te huilen. Het heeft een kwartier geduurd voor ik het gezegd had tegen m'n moeder...

    Diffuse schreef:
    (...)

    Het probleem is, dat op de moment waarop ik het wil uitspreken ik heel hard begin te huilen. Het heeft een kwartier geduurd voor ik het gezegd had tegen m'n moeder...

    Hmm.. dat is wel rot, ja. Ik denk dat je vriendinnen het wel meteen doorhebben wat er aan de hand is, dus die zou je niets hoeven te vertellen. En laat je moeder het je vader vertellen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sterkte meis, ik weet hoe het is, maar ik werd gelijk opgevangen door iemand anders waarvan ik werkelijk zielsveel hou... Ik zou vrienden met hem blijven, maar niet té erg met zijn hart spelen als je begrijpt wat ik bedoel. Over die social networks kan ik niks zeggen, ik heb ze niet en Quizlet is de enige site die weet dat ik bezet ben. Daar hou ik het ook bij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je hebt geen jongen nodig. Chocolade voldoet ruimschoots. (bloos)
    En ik zou gewoon alles van hem verwijderen, dan raak je er sneller vanaf.
    O, en ga niet op facebook alles eruit gooien, dat is gewoon een vernedering voor jezelf.
    Ik heb een vriendin die al weken mekkert over die jongen op alle social media. Ik word er krankzinnig van, op een gegeven moment moet je gewoon zeggen: "Ik heb twee dingen die ik kan doen: 1. Blijven mekkeren of 2. Weer doorgaan met mijn leven en er weer van genieten!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou als ik jou was zoveel mogelijk dingen doen met vrienden, chocolade eten en gewoon zoals Templesmith zei: 'Verwijderen en proberen weer verder te leven' Het klinkt misschien hard, maar zo bedoel ik het niet.


    26 - 02 - '16

    op fb, als je niet meer herinnerd aan hem wilt worden, alle tags verwijderen van foto's van jullie samen. dat lijkt misschien hard, maar het is echt het gemakkelijkste.


    ask her if she wants to stay a while