• Er is vast al een topic hiervan, maar dat maakt niet uit. ;w

    Lieve Qrew,

    De spanningen lopen nogal op op het forum door recente gebeurtenissen en in het kader van kerstmis, ook al duurt dat nog zeker anderhalve maand, wil ik jullie allemaal even aanspreken. En bedanken, vooral bedanken voor wat jullie allemaal voor deze site doen, voor wat jullie doen om het ons als users naar de zin te maken.

    Allereerst bedankt aan de administrators, Rutger en Scandal, die de bugs uit het systeem verwijderen en mede mogelijk maken dat alles op rolletjes verloopt.
          Dan bedankt aan bemiddelaars Anatomy, Yezi en Faberge, die er met zijn drieën voor zorgen dat de users geen ruzie meer met elkaar maken en dat iedereen zich hier op zijn plaats voelt.
          Ook bedankt aan alle bètareaders: Wiarda, Metamorphoses, Thymbraeus, Square, Mignon en Mylintis, die helpen het hoge niveau van het Nederlands op deze site te waarborgen en het verbeteren van de vele hoofdstukken die hier worden geactiveerd.
          Niet te vergeten, als laatste in het rijtje, de moderators: Sarafina, Lily_Evans, Dysphoria, Tony_Stark, Sempre, StephenFry, Debbaut, ProngsPotter, Beetlejuice, Bodevan, Virtues, Rubin, JamesPotter, Nikiforov, Ledecky, Founder, EIpida, Junns, Nortia en Pepper_Potts. Zij dat het forum en de verhalen, de quizzen, polls en niet te vergeten, de users zich aan de regels houden. Ze zorgen dat iedereen hier zich op zijn of haar gemak voelt en spreken mensen aan als ze iets verkeerd doen, al dan niet bewust.

    Lieve crewleden, zonder jullie zou deze site per direct van wanhoop uit elkaar vallen. Trek jullie niks aan van wat anderen zeggen en doe waar je goed in bent!

    Namens (veel) Quizletters,
    Matty

    PS. Door de crewleden werd ik gewezen op het volgende: zonder users zou er geen Quizlet zijn. Dus ook hierbij een shoutout aan alle geweldige, lieve, actieve users op deze prachtige site! <3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:44 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Amen. Zo lief. _O_ Ik kan niet meer doen dan het met je eens te zijn. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Spanningen? Heb ik wat gemist?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Slijmbal, je wil gewoon gratis credits, tssk

    I agree with you, yush


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSakuraKissx schreef:
    Spanningen? Heb ik wat gemist?


    Ik heb er ook niks van gemerkt, maar liefde voor de crew is nooit misplaatst (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    PS. Zeiken doe je maar in LJH, ok?

    Doe je dat hier niet dan? En zelfs in het LJH mag het niet, dus. Ik zal er verder wel over ophouden, maar ik vind die reactie een beetje misplaatst. Als je het toch helemaal goed wilt doen, had je dat er niet bijgeschreven.

    Verder, mooie topic. Ookal vind ik dat er ook best wat loving voor de users mogen zijn. Zonder de users was er immers geen Quizlet.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat lief van je, Matty. Maar wij waarderen jullie ook, hoor. Vergeet dat niet. (bloos)
    De gratis credits zijn onderweg. (cat) Jk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dankjewel! We zijn blij dat users ons werk waarderen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    I must agree with Padfoot here. Hoewel ik je eerder aanzie voor iemand die een waarschuwing tracht te ontlopen... wat ben je van plan?

    Grapje cutie. Heel lief van je. Overigens iedereen die mij persoonlijk bericht heeft na mijn post in het LJH topic, hoewel ik niet uit was op lieve berichtjes oid maar echt gewoon mijn hart moest luchten en het zat was, toch ontzettend bedankt. Ik heb alles ook doorgegeven aan de rest van de modjes, want soms vergeten we wel eens dat er naast degenen die ons even compleet zat zijn ook nog mensen zijn die ons harde werk wel waarderen en dat is toch waar we het met z'n allen voor doen. Users, Bemiddelaars, Admins, Beta's en Mods. Iedereen is hier om Q gezellig te houden. Op de relschoppers en trolls na obviously haha. Stiekem ben je dus de users vergeten te bedanken c;


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    I must agree with Padfoot here. Hoewel ik je eerder aanzie voor iemand die een waarschuwing tracht te ontlopen... wat ben je van plan?

    Grapje cutie. Heel lief van je. Overigens iedereen die mij persoonlijk bericht heeft na mijn post in het LJH topic, hoewel ik niet uit was op lieve berichtjes oid maar echt gewoon mijn hart moest luchten en het zat was, toch ontzettend bedankt. Ik heb alles ook doorgegeven aan de rest van de modjes, want soms vergeten we wel eens dat er naast degenen die ons even compleet zat zijn ook nog mensen zijn die ons harde werk wel waarderen en dat is toch waar we het met z'n allen voor doen. Users, Bemiddelaars, Admins, Beta's en Mods. Iedereen is hier om Q gezellig te houden. Op de relschoppers en trolls na obviously haha. Stiekem ben je dus de users vergeten te bedanken c;

    Matty heeft gewoon een heel plan uitgeplot. Ze doet zich lief voor maar uiteindelijk neemt ze de wereld over :Y) Sorry Mats, I spilled yo beans

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 15:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Padfoot pooped on my party by spoiling my plans to once rule the world. :c

    Anyhow, de users staan er nu ook bij, hoor. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nawh, wat een lief topic! Ik zit hier helemaal te glimlachen, hihi ^^ Echt heel lief van je (bloos)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dit is echt heel lief! Dankjewel! (bloos)
    Vergeet niet dat wij jullie ook waarderen. Zonder jullie is er ook geen Quizlet & stonden wij niet in de positie waar we nu in staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Thenk joe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    Thenk joe

    Spoderman agrees.


    — Inner peace, it's hard to find. —