• ''Your accent is funny.''
    ''Thanks? Yours too, Cowgirl.''
    ''Thanks, Leprechaun.''


    Voor de duidelijkheid:
    Charlie is een meisje uit America dat voor een uitwisseling een aantal maanden naar Engeland gaat. Hier woont ze voor die tijd bij een gastgezin. De dochter hiervan wordt haar vriendin. Charlie en Niall ontmoeten elkaar op straat en worden bevriend.
    Ja, het klinkt standaard. Nee, dat wordt het niet.


    Rollen.
    # Meisje waarbij Charlie woont.
    # Vriendin van Zayn, Harry, Louis of Liam.
    Dit hoeven er maar twee te zijn, anders zou het raar zijn.
    # Fangirl die Charlie ontmoet.
    # Zelf verzonnen rol?


    Informatie.
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon.
    Extra informatie:
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wimbledon schreef:
    (...)HALLO?! Jij moest er vier doen, nu verpest je het (joehoe)

    Haha, dat deed ik express(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weet je al wie de rollen krijgen?

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Haha, dat deed ik express(bat)
    Swagless (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Guys, straks wordt mijn topic gesloten wegens offtopic. Haha. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Azian schreef:
    Weet je al wie de rollen krijgen?


    Ik ga ze zo bekijken! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Guys, straks wordt mijn topic gesloten wegens offtopic. Haha. (:

    Sorry, Sanne, ik zal hier niet meer reageren(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga nog één invullen, je ziet maar waarvoor je hem gebruikt of je hem niet gebruikt maar ik heb zin om rollen in te vullen(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    uihruighr. ik wil nog invullen, maar k moet voor bio leren. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Even omhoog schoppen. Weet je al wie?

    Azian schreef:
    Even omhoog schoppen. Weet je al wie?
    Heb geduld?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Vriendin van Louis
    Volledige naam: Verona Hayley Vanders
    Leeftijd en geboortedatum: 20 jaar, 13.06.1991
    Karakter: Verona's karakter is enorm complicated. Thuis werd ze vrij los opgevoed waardoor ze al sinds haar dertiende vrij onafhankelijk was. Ze kwam altijd in de problemen door verkeerde vrienden, haar ouders strafte haar nooit waardoor ze op het verkeerde pad bleef, ze was een echte party animal en rookte en smoorde geregeld, wél heeft ze nooit aan echte drugs gedaan. Ze was agressief, brutaal en onhandelbaar tegenover leerkrachten en autoriteiten, waardoor ze al verscheidene nachten in een cel heeft moeten spenderen. Maar naast haar ruwe kant, die nu zo goed als helemaal verdwenen is, is er ook lieve Verona die alles doet voor haar kleine zusje. Ze wilt niet dat Vada, die acht jaar is, het zelfde leven zal leiden dat zij deed. Uiteindelijk vond ze het goede pad en probeert een beter mens te zijn. Ze is behulpzaam, niet meer zo brutaal en bloeit helemaal open wanneer ze Louis ontmoet. Wel kan ze nog stees een grote mond hebben en ze zegt altijd wat ze denkt, ze heeft en eigen mening over alles en laat zich niet beïnvloeden door wat andere denken. Ze heeft nog nooit een echte relatie gehad en weet niet wat liefde eigenlijk in houdt.
    Uiterlijk: Een bekend persoon.


    Extra informatie: Verona studeert mode in Londen, ze is geboren in Manchester, maar toen ze zeven was verhuisde ze naar Nothing Hill, een wijk in Londen. Haar moeder is advocate en haar vader is schrijver. Verona speelt heel graag tennis, dat ze is beginnen doen voor de agressie naar buiten te laten, en houdt van de winter. Ze heeft een hondje; Davina


    Waarschuwen? Ja

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 8:29 ]


    Out of sight but not out of mind

    Kan ik nog steeds een rol invullen? ;$


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

    Rol: Vriendin van Harry
    Volledige naam: Irina Meyer.
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar oud, ze is jarig op 4 april. Dan is ze eindelijk 18.
    Karakter: Irina is op het eerste gezicht heel rustig. Vrienden die haar kennen zouden willen dat ze dat was. Ze is heel erg druk. Om die energie kwijt te kunnen voetbalt ze drie tot vier keer per week. Ze is pas net begonnen, dus ze is nog niet zo goed. Haar slechtste eigenschap is dat ze heel erg jaloers kan worden, óf heel erg boos. Ze kan wekenlang boos op iemand blijven en daarom willen de meesten geen ruzie met haar. Aan de andere kant kan ze ook aardig zijn. Zo lang je haar niet kwetst of gemeen tegen haar doet, is ze aardig tegen iedereen. Als ze eenmaal boos is, kan ze ook gemakkelijk van zich afslaan.
    Uiterlijk:

    Kylie Jenner.
    Irina is erg ijdel en daarom kijkt ze bij wijze van spreken wel honderd keer per dag in de spiegel. Ze verzorgt haar huid goed, zodat hij altijd glad en vlekkeloos blijft. Ze houd ook erg veel van make-up, daarom staat ze 's ochtends gemiddeld drie kwartier voor de spiegel om het op de brengen. Haar huid is licht getint vanwege haar moeder, die Italiaanse voorouders heeft. Irina heeft bruine ogen en donkerbruine haren, die ze elke avond goed door borstelt. Haar haren probeert ze ook veel mee te doen, omdat het lang is kan ze er wel veel mee. Ze heeft een mager postuur en doet er alles aan om die te behouden, vroeger was dat namelijk anders. Haar kledingkeuze is erg modieus. Ze loopt het meest op uggs en hakken. Irina heeft een echte nagellak verslaving. Op haar kamer heeft ze al haar potjes nagellak uit gestalt en ze probeert elke week een andere kleur op haar nagels te doen.
    Extra informatie: --
    Waarschuwen? Yes, please.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Vriendin van Harry of Zayn [:
    Volledige naam: Jang (achternaam) Na Ra (voornaam)
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar (06 sept. '94)
    Karakter: Ze is aardig tegen haar vrienden, familie en mensen in het algemeen, maar soms kan ze onzeker overkomen. Verlegen in het begin, maar als je haar beter leert kennen, is ze anders dan je verwacht. Als je gemeen bent tegen haar, kan ze scherp uit de hoek komen en is ze niet meer zo onschuldig. Ze kan ook heel erg koppig zijn, maar als je haar wat tijd geef, komt alles wel terug goed. Je kan altijd op haar rekenen als je haar nodig hebt. Staat altijd klaar voor haar vrienden!
    Uiterlijk: Urassaya Sperbund (meest bekend in Thailand; half Thai, half Norwegian). Donker bruin haar en donker bruine ogen. Ondanks dat ze half Thais is, heeft ze een lichte egale huidskleur. Ze draagt graag kleedjes met pumps er onder, vaak in combinatie met een korte leren jasje. Heeft soms ook verschillende stijlen, maar draagt alleen wat bij haar past of course.
    Extra informatie: Ze is goed in talen; Engels, Frans, Norwegisch en Thais. Haar passie is muziek (piano ), tekenen en zingen. Ze woont samen met haar vader, want haar moeder is er van door gegaan toen ze amper 2 jaar was. Ze heeft verder geen broers of zussen. Haar vader is een business man en heeft dus vaak weinig tijd. Ze moet vaak voor haarzelf zorgen enz. maar dat is ze gewend.
    Waarschuwen?: Ja, graag. (: btw, dit is de eerste keer dat ik een rol invult, best wel leuk! ^^



    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -