• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    Owh ...het is wel zielig maar MC food is gewoon lekker :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Maar waarom is Mcdonalds gay?
    Nu klinkt het net alsof het fout is om gay te zijn.
    Verder ja, je hebt een punt. Maar vind het te lekker :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Waarom geloof ik dat niet? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik had het gele\zen lust ook niet echt vlees ik kan het gewooon niet eten maar soms wel Het hangt af wat het is een koe eet ik wel maar een kip niet haha maar ik eet ook weinig vlees 1 X per maand
    Maarja
    X
    Ik ga niet zo vaak naar mcies alleen om bijv. Ijssies te hale HAHAHH

    Ik snap je frustraties, maar geloof me. McDonalds is nog best mild vergeleken met anderen groothandelbedrijven. Ik kan het weten want ik werk in de keuken in de horeca en ik zie alles van slagers tot leveranciers.

    McDonalds verteld ook altijd van de mooie verhaaltjes, waar inderdaad ook behoorlijk weinig van klopt. Dat is waar ja. En het is erg dat mensen dat dan toch allemaal geloven.


    Wie du mir, so ich dir.

    Volgens mij geldt dat voor veel vlees dat je kan kopen. ,s


    If we had not a soul, music would have created it.

    Even enkele vragen;
    1) Vanwaar heb je deze informatie ?
    2) Heb je het zelf zien gebeuren ?
    3) Indien nee, hoe weet je dat zeker dat 't waar is?
    4) Waarom zou McDonald's dat in godsnaam doen? De kip smaakt er niet beter door, het kost meer geld en hun -belangrijke- imago wordt er niet beter op. Daar boven op zouden meer mensen niet meet bij McDonald's eten als dat zo was. Ze hebben er dus 0,0 baat bij.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:20 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het zielig voor de dieren die worden geslacht maar ik blijf nog steeds bij mijn standpunt:

    Het boeid me niet waar het vandaan komt zolang ik het maar lekker vind.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:20 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Het is zielig voor die dieren, ja. Maar het boeit me niet hoe het is afgeslacht/wat het is/waar het vandaan komt, als het lekker is eet ik het.


    I live for the applause, you will die for it.

    Áls het waar is. Oké? Ik bedoel, de McDonalds is echt niet de enige die het -als het waar is, dat ik betwijfel ik om eerlijk te zijn- op zo'n methode doet? Dit weerhoudt me er simpelweg niet van bij de McDonalds te gaan eten. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    En daarbij vind ik het ook een goed punt dat je vega bent en er zo serieus over nadenkt. Maar eet je dan nog kaas, eieren en drink je nog wel melk? En draag je nog wel wol en leer? En waarom dan? Dat is toch ook zielig? Dit is verder geen aanval ofzo. Maar omdat je zo ontzettend fel tegen mcdonalds bent en alles, vraag ik me dat gewoon af of je die dingen dan nog wel doet/draagt.


    Wie du mir, so ich dir.

    die dieren worden er toch voor gemaakt? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is zielig voor de diertjes erg zielig..

    Maar ik vind het te lekker om het e laten staan.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mijn mening is dat ik slachten dierenmishandeling vind


    Je mpp moeder swaa

    + dieren hebben geen verstand -nerdie ;3-


    Big girls cry when their hearts are breaking