• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    [Hooooi Bella, chagrijnig kreng <3. XDD]
    Rosalie.
    Ik mompelde wat gemeens over Bella en draaide me naar Emmett. Ik gaf een paar tikjes op zijn borst en glimlachte even.

    [Even verzonnen wolf maken :Y)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [zullen we weer rpg'en wat zal ik met bells doen aangezien seth niet opneemt.
    Bella
    VErdomme' echt helemaal neimand nam op. Weer belde ik Jake en sprak wat in. 'Jake ik weet het ik moet weg blijven. Laat weten dat je dit gehoort heb dan laat ik je met rust. Het spijt me dat ik je niet geloofde over Rosalie. Je hadt gelijk dat ik dood zou gaan kon haar niks schelen. Ik zal je voortaan geloven. Rosalie gaat hier ook niet mee wegkomen. Jake ik hou nog steeds van je als zus. ' ik hing op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [pff jaloers. mijn naam is bitch net als die van prorius ofzo and we are team bitch:P]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eey rosé jij zit tog in de keukenxD' oeps je kunt me horen praten:P]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    -kwartier later-
    Ik pakte mijn mobiel. Jake bellen. Net toen hij overging drukte ik het weg. Hij zou mij maar moeten bellen. seth bellen? Ja ik drukte op de groene knop en hij ging over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik zucht. Waarom kwamen Amy & Jase niet terug! Ik verveelde me ten zeerste! Bella was in een andere kamer en belde net naar iemand.


    Ex astris, sciencia

    Jake
    Hoevaak was mijn telefoon nu wel niet afgegaan? het voelde als 1000de keren maar nog steeds nam ik niet op. Ik wilde gewoon niets anders dan rust en stilte was dat teveel gevraagt?

    Seth

    Ik liep naar binnen en ging naast Jason zitten op mijn knieen want hij lag blijbaar op de bank. "Het hoe voel je je nu?"

    Bella
    Ik wachte ongeduldig af. Tuurlijk zou Seth niet opnemen. Zeker niet nu hij alles wist.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    'I'm sexy and I know it!' klonk er uit mijn broekzak. Ik grijnsde en nam op. "Met Seth!" Riep ik vrolijk door de telefoon.

    Jason
    Ik zag dat Seth zich voor me neer bukte en ik glimlachte.
    "Redelijk goed, buiten dat been natuurlijk." Antwoordde ik. Ze overdreven hier zeker. Maar het deed wel epijn. Ik hield me sterk, sterk voor Amy. Ik moest onwillekeurig lachen door Seth's ringtone

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:21 ]


    Ex astris, sciencia

    bella [leuke ringtone]
    'Seth niet wegdrukken' riep ik snel mmaar blji dat hij opnam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    "Wat is er nu weer Bella?" Mijn blije stemming werd iets minder maar alsnog kon ik het Bella niet kwalijk nemen.

    Bella
    'Waar ben je Seth?' er klonken zachte stemmen om hem heen. Ik werd nieuwsgierig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy
    Ik hoorde Seth antwoorden, Bella. Ik had ze eerst nog sympathiek gevonden maar nu? Een vuile, natte vod zou nog beter zijn. rotmens.


    Ex astris, sciencia

    [vuile natte vod oke dan nu heb ik mijn looltejs. ALsweer.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan