• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Seth
    "Je belt niet gelegen Bella ik ben bij Jason, Bel Jake maar ofzo." Zonder verder wat te zeggen hing ik op. Ik richtte naar Jason en knikte. "Moet je er niet mee naar een dokter of iets?" Vroeg ik voorzichtig. Jason was net als Jake familie dus wilde ik niet dat er iets ergs zou gebeuren met hem

    bella
    Met grote ogen keek ik naar hem. Jemig normaal was hij aardig en deed hij normaal. Ik besloot Jake weer te bellen als Seth er was dan was hij er vast ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jason
    "Amy, rustig." Ik suste Amy, die bij me neer gebogen was en mijn hand vast hield. "Waar is mijn lieve groot uitgevallen, teddybeer gebleven? Komaan. Laat je niet kwaad maken door die vampier. Eigenlijk zou dat wel moeten, de dokter is trouwens net verband gaan halen. Ik moet zelfs naar het ziekenhuis. Hmm."

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:30 ]


    Ex astris, sciencia

    Nieuwe plaatjes tijd ^^
    Elena
    Avery


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Nieuwe plaatjes tijd ^^
    Elena
    Avery

    [sexy hoor die bh. en avery is cute en je moet niet op mn afgezaagde reactie's leten. ben melig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je kunt tog horen als iemand je voicemail inspreekt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nevermind. Leuk dat je ze leuk vind ^-^]

    Elena
    Ze liep langs het strand. Haar slippers in één hand, en met haar andere draaide ze lokken om haar wijsvinger. Ze zuchtte zachtjes en plofte uiteindelijk ergens neer.

    Avery
    Ze pikte een muffin van tafel, en stapte toen naar buiten. Haar ogen gleden bedenkelijk rond. Ze wilde geen huisarrest meer, en daarom sprong ze over de veranda richting het strand.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella[haha als berlls voice mail inspreekt bij jake kan iedereen meegenieten]
    Weer niks. 'Verdomme ow shit'de voicemail was al aangesprongen en nam me nu op. 'Jake plieezz Bel me terug ik heb spijt van wat ik heb gedaan. Je hoeft het mij niet te vergeven maar je zult tog langs moeten voor Renesmee' riep ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    Ik knikte begrijpend. "Maar je geneest toch wel snel he?" Vroeg ik hoopvol terwijl ik hem met grote ogen aan keek.

    Embry

    Ik liep door het bos. De blaadjes kraakte onder mijn schoenen, naast dat geluid was het volkomen stil. Waar ik heen ging? Geen idee.

    [ehm jake je wordt gebeld]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jason
    "Waarschijnlijk wel," stelde ik hem gerust, net toen kwam de dokter binnen, en begon een verband rond mijn been te wikkelen.
    "Het is nog niet zo erg. gewoon zwaar verzwikt. Binnen twee weken zal het waarschijnlijk opgelost zijn."
    Ik glimlachte dankbaar.


    Ex astris, sciencia

    Seth
    Ik haalde opgelucht adem. "Kan ik iets voor je doen? Heb je iets nodig?" Ik ratelde alles achter elkaar in mijn haast hem te helpen.

    Jake

    Ik keek naar het lichtgevende schermpje van mijn telefoon en drukte op negeren. Vandaag zou ik toch niet opnemen. Het liefste zou ik de telefoon nu in het water gooien

    [Zo, Britt, kijk bij rollenlijst, ik heb rol ingevuld voor inprenting :A]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jason
    Ik lachtte. "Je lijkt net Amy. Als ik iets nodig heb, dan roep ik wel." Mijn stem was in een schril contrast met Amy & Seth's iuitdrukkingen.


    Ex astris, sciencia

    Elena
    Ze liet haar ogen even over het water dwalen, en tekende met haar vingers wat in het zand. Ze kon het niet ontkennen. Ze miste Embry verschrikkelijk. Ze waren met ruzie uit elkaar gegaan en sindsdien voelt ze zich leeg. Maar nu heeft hij misschien de tijd gehad om te beseffen dat wat hij nu voelt, zij elke dag voelde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.