• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Elena
    ‘I love you to.’ Glimlachte ze, en streek met haar vingers zachtjes langs zijn wang. Ze beet zacht op haar onderlip, en pakte zijn hand vast. ‘Ik wil naar huis.’ Glimlachte ze.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett
    'Heb je honger Rose? Anders kunnen we wel gaan jagen. Dan hebben hun meteen een tijdje voor zichzelf.' Zeg ik met een grijns


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avery
    Ze glimlachte uitdagend, en nam een hap van de appel. ‘Roodkapje zei haar naam ook niet aan de boze wolf.’ Grijnsde ze speels. ‘En volgens mijn vader is het gevaarlijk om alleen, in het bos met een wolf te praten.’ Ze glimlachte speels, en liep om de boom heen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Ik grijnsde en volgde haar. "I'm going where ever you are going." Ik verstrengelde onze vingers.

    Elena
    Ze grinnikte, en liep langs het strand richting haar huisje, waarvan ze de deur opende, en de slaapbank open klapte, om vervolgens heerlijk lui neer te ploffen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bells
    Zoenend liepen we richting de deur om naar onze kamer te gaan. Zonder de kus te onderbreken tilde Edward me op. Hij zoefde nar boven en legde me op het bed.

    [en piefpafpeof ik ben weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik trok haar op mijn schoot maar bleef haar kussen. Ik wilde dat dit moment nooit meer over ging. Ik wilde bij haar zijn voor altijd.

    [ ik ga ook weg sorry guys ]

    [bis morgen to t morgen mijn sgaties](H)(lol)(K)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Doeg <3]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ben weg. Vroeg op morgen ;'] ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Ook doeg dan maar xDD <3]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rosalie.
    'Én dan hebben we zelf ook een tijdje voor onszelf,' zei ik ook met een grijns en ik trok hem mee naar de deur.

    Trevor.
    Ik grinnikte zacht.
    'Niet zou flauw,' grijnsde ik. 'En trouwens, zo gevaarlijk is het niet, ik word niet boos door een mooie dame.'

    [Doei Britt <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik heb een telefoon. Ik lig dan wel in bed, maar ik heb internet x'D]

    Avery
    Ze lachte zachtjes, en beet op haar onderlip. ‘Avery Lexy Young/Uley.’ Glimlachte ze uiteindelijk, en wierp haar blik af toen hij dat laatste zei. Verdomme, nu werden haar kaken rood door een jongen nota bene.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett
    'Dat is inderdaad niet zo slecht' zeg ik met een knipoog, als ik word meegetrokken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rosalie.
    Ik grinnikte en trok hem door de deur, mee naar de voordeur.
    'Ik heb nooit gedacht dat je zo zwaar was om mee te trekken,' grapte ik.

    Trevor.
    Ik glimlachte terug. 'En als je warmte nodig hebt heb je altijd een vacht, of een schouder om op uit te huilen,' grinnikte ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.