• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    [Ik ben tussendoor Frans leren, maar ik ben er wel :3]

    Avery
    Ze zuchtte. ‘Ik ben het zat. Niemand vertelt mij ooit iets. Ik ben niet meer 'kleine Avery.' Mompelde ze terwijl ze opstond, en een lok voor haar ogen vandaan veegde. Het was best fout, want ze was wel degelijk klein in vergelijking met anderen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Ik negeerde Rosalie volkomen. Ik hoopte zacht dat ze iets zou denken zodat Edward boos zou wordenxD 'Ik weet ht niet Quil belde me'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahahha in precies 1 dag een topic volgespamt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    Ik concentreerde me op Renesmee en keek wat er in haar hoofd omgaat.
    'Het is helemaal Zwart in haar gedachte', zei ik tegen ze.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Emmett
    'Hebben jullie haar zo gevonden?' Vraag ik verbaasd terwijl ik op het voeteneinde van Renesmee ga zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Zou ze flauwgevallen zijn of bewusteloos dat kan ook' mompelde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Het zou kunnen, Wie heeft haar gevonden?' Vraag ik terwijl ik ze een voor een aankijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'quil. We hadden gebeld en hij zou me terug bellen. Toen belde hij me met dit bericht. MOeten we Jake niet even Bellen?' ik keek even naar Emmet. hOeveel zou hij van de ruzie weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    ik denk bewusteloos', zei ik tegen ze. 'Laat me even mijn werk alleen doen, Bella, jij mag helpen en Quil moet haar warmte bezorgen'.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Trevor.
    Ik sprong de bosjes in en veranderde terug. Snel deed ik mijn kleding/broek weer aan en liep terug naar Avery.
    'Ik vertel je alles,' zei ik. Ik glimlachte zwakjes.

    Rosalie.
    Bella moest altijd de vrije tijd van Emmett en mij verpesten, dacht ik kwaad.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renesmee
    In de verte hoorde ik stemmen, maar het was te ver weg. Opeens zag ik de aanval weer helder voor me. Ik huiverde.

    Quil
    'Ik moet even naar huis bellen. Ik had grootvader beloofd te gaan vissen.' Ik liep naar buiten en belde naar huis. Ik kreeg iemand aan de lijn waarvan ik het absoluut niet verwachtte. 'Claire?'


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Claire
    Ze hoorde de telefoon op de gang rinkelen, en ontnam oude Quil de moeite, door de trap af te rennen, en op te nemen. ‘Claire young.’ Glimlachte ze lichtelijk buiten adem. ‘Claire?’ Hoorde ze Quil aan de andere kant zeggen. ‘Nee, Sinterklaas.’ Grinnikte ze. Ze wist best dat haar stem anders klonk, maar kom op. Dat was toch makkelijk te raden?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:18 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    Ik knikte naar Edward. 'Dankje dat je zo snel kwam Emmett' zei ik zacht tegen hem en schonk hem een glimlach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    'Nee, sinterklaas,' grinnikte ze. 'Ik heb je zo gemist!' riep ik in de telefoon, terwijl ik naar binnen liep. Ik moest voor kachel spelen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Emmett
    'Geen dank' Zeg ik en glimlach terug. 'Maar als Quil weet waar hij haar heeft gevonden kunnen we misschien gaan kijken of er sporen zijn van andere vampieren of wolven?' Zeg ik en ik knik naar Edward.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'