• Naar aanleiding van twee dingen.
    - de discussie in het topic van Hale
    - Mijn eigen twijfels/ervaringen/voorspellingen over dat onderwerp.

    Vraag ik me af wat jullie mening daarover is.
    M.a.w hoe zouden jullie het liefste doodgaan als je zelf mocht kiezen en wat lijkt jullie de meest erge manier om aan je einde te komen.

    Geef hier dus maar eens vrijuit je mening 'nd guys, probeer geen ruzie te maken alsjeblieft?

    mijn mening.
    Ik krijg over een paar dagen te horen of wel of niet leukemie heb dus zit ik wel redelijk veel te denken aan dat onderwerp. Ik denk niet dat ik de strijd zou willen aangaan daarmee. Mijn idee over doodgaan is dat ik het liefste oud en gerimpeld in mijn kist wil liggen -Iets wat sowieso niet gaat gebeuren volgens dokters maar goed :'D- En de ergste manier om dood te gaan is in het algemeen een niet gewenste dood (ziektes, ongevallen, moord) Dat lijkt me gewoon vreselijk want als je oud bent en je kan terug kijken op een lang en meestal wel gelukkig leven lijkt me toch iets 'leuker.'

    ghehe, wat een topic, oh en sorry als hij verkeerd staat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga liever niet dood, haha. Maar dat gaat niet. En ik zou dus ook liever oud in een kist willen liggen, dan jong. Als je jong sterft had je normaal nog een heel leven voor je, je mist zoveel.

    En heel veel sterkte!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I agree with you, maar elke dood is alsnog even erg, omdat het wel een mens is dat doodgaat. Je kan kanker niet boven een moord stellen en een moord niet boven kanker.

    Heel veel sterkte trouwens, ik hoop dat de uitslag positief voor jou is en negatief voor de leukemie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I agree with you, maar elke dood is alsnog even erg, omdat het wel een mens is dat doodgaat. Je kan kanker niet boven een moord stellen en een moord niet boven kanker.

    Heel veel sterkte trouwens, ik hoop dat de uitslag positief voor jou is en negatief voor de leukemie.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    I agree with you, maar elke dood is alsnog even erg, omdat het wel een mens is dat doodgaat. Je kan kanker niet boven een moord stellen en een moord niet boven kanker.

    Heel veel sterkte trouwens, ik hoop dat de uitslag positief voor jou is en negatief voor de leukemie.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik denk liever niet na over de dood. Het zal ooit wel eens gebeuren en ik heb geen zin om te denken over de mogelijkheden waardoor het zal vervroegd worden.

    Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte. Maar je lijkt me wel een sterke persoon, je slaat je er wel doorheen! (flower)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb teveel gezien om me er nog druk over te maken. En wanneer ik dood zou gaan, zou ik dat persoonlijk niet erg vinden voor mezelf. Alleen ben ik nog niet van plan om dood te gaan, omdat ik weet dat er mensen zijn die op me rekenen en waar ik voor moet zorgen. Dat is mijn drijfveer en ook mijn reden om te leven, maar wanneer ik dood zou gaan, zou ik dat niet erg vinden. Ik zou niet bang zijn en ook zeker niet veel achterlaten.
    En natuurlijk veel sterkte en geluk toegewenst. Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek wanneer ik zeg dat ik van harte hoop dat alles goed met jou komt.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:46 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ga daar niet over nadenken.
    Maar jij heel veel sterkte!


    -

    Ik ben niet bang voor de dood. Ik heb de dood heel vaak récht in de ogen gekeken, nooit echt bang geweest. Ik wilde soms ook gewoon dood, en om die redenen ben ik er niet bang voor.

    hoe zouden jullie het liefste doodgaan als je zelf mocht kiezen en wat lijkt jullie de meest erge manier om aan je einde te komen.

    Ik zou het liefst in mijn slaap dood gaan, want dat doet geen pijn. Dan is het risico wel dat je geen afscheid kan nemen van je dierbaren. Maar het gevoel dat je haast dood gaat en beseffen dat de mensen die om je geven het gevoel moeten ervaren dat ze je gaan missen is hartverscheurend.
    De meest erge manier om dood te gaan is denk ik door een brand. Want dan kan je niks doen en ik denk dat het heel erg pijnvol is.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ben niet bang voor de dood, volgens mij is het heel vredig. Alleen de manier waarop je dood kan gaan is misschien niet zo fijn om over na te denken.

    Trouwens, heel veel sterkte met de uitslag, ik hoop dat het goed uitpakt en dat je geen leukemie hebt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wil gewoon doodgaan van ouderdom zonder te veel pijn te moeten lijden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    In m'n slaap :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet het niet.. ik denk toch dat ik voor een plotselinge dood zou gaan. Anders ga je echt van binnen kapot, en leef je je leven niet meer zoals je het zou moeten leven. Als je een plotselinge dood begaat, weet je het gewoon niet, en ga je voor die tijd gewoon door je met je leven. Terwijl als je een ernstige ziekte vastgesteld zou krijgen, je dat niet meer zou doen.

    Voor de rest, net zoals Nightlock is mijn drijfveer dat er mensen zijn die op me rekenen, en waar ik er voor moet zijn. Maar ik zou het wel erg vinden om dood te gaan vanwege alles en iedereen die ik achterlaat.

    Het allerliefst zou ik later, als ik oud en gerimpeld ben met een glimlach terug op mijn leven kijken. En blij zijn met de dingen die ik gedaan en bereikt heb in mijn leven, dat ik plezier heb gehad, en gedaan heb wat ik wou. Dát is voor mij het belangrijkste.

    En echt ontzettend, veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:52 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik sterf, als mijn tijd hier voorbij is. Zo denk ik erover. Het liefst zou ik sterven met mijn vriendin in mijn armen, met een paar kleinkinderen een een leuke tijd achter de rug. Het liefst ook nog in mijn slaap, zodat ik geen pijn lijd. Dat lijkt me de perfecte dood. En de ergste? Hmm, dat ik onverwacht sterf en geen afscheid kon nemen. Dat ik mensen zomaar achter laat. Dat lijkt me verschikkelijk voor hun. Maarja, elke dood is opzich erg.

    Ik wens je veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Ik ga daar niet over nadenken.
    Maar jij heel veel sterkte!


    Me so good.